כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
אהבה בציר הרשע

סגן מנהיג חמאס בעזה במפגש היסטורי עם אסד בדמשק

סגן מנהיג חמאס בעזה, ח'ליל אל-חיה, אחרי מפגש היסטורי עם אסד בדמשק: "הסכמנו להתגבר על העבר ולהסתכל על העתיד". אל-חיה התייחס בחיוב לאפשרות של חזרת נוכחות חמאס לדמשק וטען שמדינות באזור כמו קטר וטורקיה בירכו על המהלך של חמאס לחדש יחסים עם אסד

סגן מנהיג חמאס בעזה במפגש היסטורי עם אסד בדמשק
ראשי הפלגים בביקור בסוריה צילום: סוכנות הידיעות סאנא

סגן מנהיג חמאס בעזה, ח'ליל אל-חיה, שנפגש עם נשיא סוריה, בשאר אל-אסד, במסגרת הפגישה עם הפלגים הפלסטיניים אמר במסיבת עיתונאים לאחר הפגישה כי אנשי חמאס הגיעו לסוריה אחרי שהארגון הודיע פה אחד על השבת היחסים עם משטר אסד: "באנו לפה ואנחנו משוכנעים שזוהי הדרך הנכונה ושיש להתגבר על העבר למען עתיד זורח של העם הפלסטיני והעם הסורי".

סגן מנהיג חמאס בעזה, ח'ליל אל-חיה, אומר כי הפגישה עם אסד היא היסטורית והתחלה חדשה לפעילות הסורית – הפלסטינית המשותפת: "סוריה אימצה לחיקה את העם הפלסטיני ונתנה לעם הפלסטיני את מה שלא נתנו לה מדינות אחרות".

אל-חיה אמר כי זה היה מפגש חם שבמהלכו נשיא סוריה גילה נחישות מבחינת התמיכה של סוריה בהתנגדות הפלסטינית ובעם הפלסטיני בכל האמצעים: "אם ירצה אללה נמחק את כל הדפים מהעבר למען העתיד". אל-חיה אמר כי הם הביעו את שמחתם על הפגישה עם אסד. אל-חיה אמר כי המפגש הזה מראה שרוח ההתנגדות מסרבת להישבר: "המפגש הזה הוא תגובה טבעית אל מול הכיבוש והתוכניות שלו", כך דווח ב'כאן חדשות'.

רועי קייס דיווח, כי סגן מנהיג חמאס בעזה, ח'ליל אל-חיה, נפגש בפגישה היסטורית עם אסד בדמשק ואמר: "הסכמנו להתגבר על העבר ולהסתכל על העתיד". 2 נקודות מעניינות: אל-חיה התייחס בחיוב לאפשרות של חזרת נוכחות חמאס לדמשק וטען שמדינות באזור כמו קטר וטורקיה בירכו על המהלך של חמאס לחדש יחסים עם אסד.

חמאס בשאר אל אסד דמשק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד