ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
מקורבו של נתניהו עזב

13 יום לבחירות: הליכוד נותר ללא מנהל יום הבחירות

אחד ממחזיקי תפקידי המפתח בליכוד לקראת הבחירות, עזב את תפקידו 13 יום לפני פתיחת הקלפיות ולא ישמש כמנהל יום הבחירות | מדובר בליאור קצב הנחשב למקורב לנתניהו שאף ניסה לפשר בינו לבין ראש מטה השטח אך ללא הצלחה

13 יום לבחירות: הליכוד נותר ללא מנהל יום הבחירות
כנס של הליכוד צילום: גילי יערי, פלאש 90

13 ימים לפני ההליכה לקלפיות ליאור קצב, מקורבו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו, עזב את תפקידו כמנהל יום הבחירות. החלטתו של אחד ממחזיקי תפקידי המפתח במטה התקבלה בעקבות עימות עם ראש מטה השטח של הליכוד יוסי שלי, כך מדווחת אחר הצהריים מורן אזולאי באתר ynet.

אחרי העימות בין שלי לקצב, נכנס נתניהו לתמונה וניסה לפשר בין הצדדים ולהחזיר את קצב לתפקידו. פעילים פוליטיים בליכוד מתארים בעיקר בלגן גדל וחוסר קשב של המטה המרכזי לצורכיהם.

בידי קצב, שנחשב איש אמונו של נתניהו, הופקדו נושאים חשובים וקריטיים המתנקזים בדרך כלל ליום האחרון של הקמפיין וקשורים בהנעת מצביעים לקלפיות, כמו גם אחריות לוודא שבמעוזי הליכוד המובהקים אחוזי ההצעה יהיו גבוהים מאלה שנרשמו בבחירות הקודמות.

עוד על פי הדיווח, ברקע הביקורת הפנימית בתוך המפלגה, שינה נתניהו בשבוע האחרון חלק ממערך התפקידים - והאציל סמכויות נוספות על מנכ"ל הליכוד צורי סיסו. הסמכויות שנלקחו מיו"ר מטה השטח גררו גם הם מתח רב.

מרבית האנרגיות בליכוד מתנקזות ביממה האחרונה של המרוץ וביכולת להעלות אחוזי הצבעה. לצורך כך נבנה מערך שטח מקיף שכולל בעלי תפקידים לפי אזורי חלוקה, מערך הסעות ופעילות באמצעות תוכנות מחשב שיאפשרו מעקב אחר נתוני ההצבעה בזמן אמת.

מפלגת הליכוד בחירות לכנסת ה-25 יום הבחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד