כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"לא להקשיב ולא לצפות בהם"

שרה נתניהו מתגייסת לקמפיין וזה מה שיש לה להגיד

בעוד 12 יום יכריע הציבור האם היא תישאר בביתה בקיסריה או שמא תעשה קאמבק למעון ראש הממשלה וכדי להבטיח שהאופציה השנייה תתרחש מתגייסת שרה נתניהו לקמפיין ומקיימת כנסי בחירות 

שרה נתניהו מתגייסת לקמפיין וזה מה שיש לה להגיד
שלטי בחירות צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

אשת ראש האופוזיציה שרה נתניהו מתגייסת בישורת האחרונה של קמפיין הבחירות ופועלת למען חזרתה אל מעון ראש הממשלה אחרי שנה וחצי של גלות בביתם הפרטי בקיסריה. אמש הגיעה יחד עם חברות כנסת ומתמודדות ברשימת 'הליכוד' לכנס בחירות שכולו נשים דתיות בעיר רחובות.

נתניהו הזהירה כי "אם חלילה לא נזכה רוב הסיכויים שיהיו בחירות שישיות. אם הגוש השני ישיג 61 זה יהיה עם טיבי ואיימן עודה וכבר לא תהיה פה ממשלה יהודית ומדינה יהודית, מדינת ישראל תישלט על ידי טיבי ועודה".

כן סיפרה שרה בחוג הבית שבו השתתפו כמאה נשים: "היועץ המשפטי של עיריית ירושלים, שם אני עובדת, אני עובדת עירייה כבר 22 שנה, מקבל מדי פעם שאילתות מכתב מסוים שקוראים לו בן כספית, 'האם היא רשמה ימי חופש כשיצאה לטיול בחו"ל עם הבן שלה אחרי צבא'. אז כן, רשמתי ימי חופש, אני רעיית ראש הממשלה הראשונה שהמשיכה לעבוד. אני פסיכולוגית ילדים".

נתניהו תקפה את התקשורת והמליצה לנשות ישראל "לא להקשיב ולא לצפות בהם". בנוסף, תקפה את המתמודד על ראשות הממשלה שר הביטחון בני גנץ ואמרה ש"הוא איש שמאל ואין בזה שום דבר רע פשוט הוא איש שמאל וכדאי שיגיד את זה ולא יתחפש".

בחירות לכנסת ה-25 שרה נתניהו קמפיין בחירות כנס נשים מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד