כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

ח"כ אורי מקלב: "יש בירושלים מוסרים"

מטה הבחירות של יהדות התורה בירושלים נפתח בהשתתפות חברי הכנסת של דגל התורה • באירוע השתתפו - למרבה המבוכה - רק שמונה מועמדים למועצה

ח"כ אורי מקלב: "יש בירושלים מוסרים"
בועז בן ארי

,

מטה הבחירות של יהדות התורה נפתח היום (ד), בירושלים, בהשתתפות חברי הכנסת של דגל התורה משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר.

באירוע חיפשו את העשירי למניין, שכן השתתפו בו שמונה מתוך עשרת הנציגים האמורים להיבחר, לאחר שהתברר כי שניים מהמועמדים כרגע שוהים בחו"ל. אירוני למידי, לאור העובדה שהסלוגן של יהדות התורה אומר, 'צריך אותך לעשירי'.

הח"כים תקפו במילים קשות את אנשי רשימות 'בני תורה'. ח"כ גפני אמר כי, "משמעות של הצבעה למועמד החרדי היא להמשיך את המדיניות של ראש העיר הנוכחי שלא לתת מבנים לבנים ולבנות חרדיות, זו המשמעות!. אנחנו עוד לא החלטנו מה עושים, כמובן נשאל את גדולי התורה, אבל ההחלטה צריכה להיות יחד! לא לשים מועמד ולומר, שמנו מועמד".

ח"כ מאיר פרוש אמר: "לא אנחנו מכריעים, יש לנו גדולי ישראל שיכריעו, אבל ההכרעה צריכה לבוא ביחד, ואם תבוא ביחד נוכל להציג את המועמד שהוא הכי טובה. כשאנחנו נהיה מאוחדים נוכל להביא אחרינו עוד, אבל אנחנו צריכים להציג עמדה אחידה". .

ח"כ אורי מקלב אמר כי, "ציבור של אנשים חרדים שפועלים מחוץ למסגרת זה לא מקובל
וזה לא לגיטימי. לבוא לאיים שאם אנחנו לא...אז זה מה שיהיה...כתוב "אלך ואמסור, מוסר הוא". לא צריך למסור כדי להיות מויסר, שזו התופעה הכי גרועה אצלנו. אלך ואחלן את ירושלים, אלך ואפגע בירושלים, הוא כבר פוגע עכשיו בקדושת ירושלים".

,

,







































,
גפני פינדרוס יהדות התורה ירושלים מטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד