כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
תמליל מהקודש פנימה

חיזקי ביקש מפוסק הדור: "תברך אותי שאזכה להתחתן" | וידאו מרגש

חיזקי טורנהיים שחיזק וריגש המונים חגג בר מצווה בשעה טובה לאחר שהרופאים לא נתנו לו שום סיכוי לחיות. השבוע הוא התברך מפוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך. "ר' צבי מאיר זילברברג אמר שיש לי כוח לברך אחרים בזכות הקידוש ה'" • צפו בתיעוד מרגש של חיזקי בקודש פנימה

חיזקי ביקש מפוסק הדור: "תברך אותי שאזכה להתחתן" | וידאו מרגש
חיזקי טורנהיים אצל פוסק הדור צילום: באדיבות המצלם

הילד המיוחד רפאל חזקיהו הכהן (חיזקי) טורנהיים המפורסם, שחגג בר מצווה בחג הסוכות למרות שבילדותו הרופאים לא נתנו לו שום סיכוי לחיות הגיע להתברך השבוע מפוסק הדור הגאון רבי משה שטרנבוך במעונו בשכונת הר נוף בירושלים.

למרות חולשתו קיבלו הגר"מ שטרנבוך בביתו ול'בחדרי חרדים' הגיע תיעוד וידאו מרגש במיוחד, מהקודש פנימה בו נראה חיזקי מבקש את ברכתו של פוסק הדור. 

התמליל המלא: 

חיזקי: ברוך ה' הקב"ה הראה לכל העולם שאין עוד מלבדו ושהוא מנהל את העולם ואין עוד אחד בעולם חוץ ממנו. ריבונו של עולם הוא מנהל את זה, הוא עושה הכל, הוא מנהל את כל העולם.

אבא של חיזקי: הוא לומד בישיבת ויז'ניץ, אצל אחיין של הרב, הגאון רבי ברוך שטרנבוך שליט"א אב"ד ויז'ניץ. הוא רוצה ברכה.

פוסק הדור: בכל אשר יפנה ויעשה יצליח.

חיזקי: אני רוצה ברכה גם לחתונה שאזכה להתחתן.

פוסק הדור: הקב"ה יעזור.

חיזקי: ר' צבי מאיר זילברברג אמר שיש לי כוח לברך אחרים בזכות הקידוש השם.

הנוכחים: אז תברך.

חיזקי: שהרב יהיה בריא וחזק עד מאה ועשרים ולא יהיה צריך מכשירים, ובעז"ה הרב יזכה לנהל את עם ישראל ולקבל פני משיח במהרה מתוך בריאות.

פוסק הדור: אמן.

חיזקי שהרופאים חששו לחייו כשנולד, ולא נתנו לו סיכוי רב לחיות, עשה מסלול בלתי ייאמן של ניסים גלויים והוא ילד ככל הילדים, וריגש מדינה שלמה בתקופת הקורונה. בשמחת בר המצווה שהתקיימה בחג הסוכות בסוכה הגדולה של בוטיק הנביאים בירושלים תרומת אחד הנגידים שם השתתפו גדולי ישראל, נשא חיזקי דברים מרגשים ואמר: "הרופאים דיברו על ימים, מקסימום מספר חודשים לא מעבר לזה, אבל כמו כל עם ישראל אצלי ראו בפרט את יד ה', היום במבט לאחור 13 שנה, אני רואה בדיוק איך פה קרה זה, פה קרה זה, הכל בזכות הקב"ה שהשגיח עלי".

חיזקי טורנהיים הרב משה שטרנבוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד