כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
פחות משבועיים לבחירות

עימות בגוש 'רק לא ביבי': לפיד ומיכאלי בעימות

לפיד ממשיך בקמפיין שתית המנדטים למפלגות הקטנות מה שישאיר אותו בלי גוש. עד כה היה נראה שלפיד העדיף שלא תהיה הכרעה ולהישאר בתפקידו כראש ממשלת מעבר, אך נראה כי כעת הוא שינה את דעתו וחותר לתפקיד ראש האופוזיציה

עימות בגוש 'רק לא ביבי': לפיד ומיכאלי בעימות
יאיר לפיד צילום: מארק ישראל סאלם, לע"מ

12 יום לבחירות: עימות נפיץ בתוך גוש ׳רק לא ביבי׳ סביב איחוד הגוש, בעוד 'יש עתיד' מבקשת להגדיל את כוחה כמפלגה הגדולה על חשבון שלמות הגוש ומפלגות העבודה ומרצ יישארו מתחת לאחוז החסימה.

בימים האחרונים פתחו ביש עתיד קמפיין הקורא לחזק את המפלגה שתהיה הגדולה בגוש בעוד מפלגות העבודה ומרצ בסכנת הכחדה ומתקרבות לאזור הסכנה - סביב אחוז החסימה.

רק הבוקר (חמישי) קרא ראש הממשלה יאיר לפיד בראיון לפעול להגדלת יש עתיד על חשבון המפלגות האחרות בגוש, "גם מפלגת העבודה וגם מרצ נמצאות רחוק מאחוז החסימה. אני לא מודאג, אם הייתי מודאג - הייתי נזהר", כך לפיד.

בתגובה, כינסה יו״ר מפלגת ׳העבודה׳ מרב מיכאלי מסיבת עיתונאים בה הודיעה כי הוחלט להמליץ לנשיא הרצוג על יאיר לפיד כמועמד ׳העבודה׳ לראשות הממשלה ולהרכבת הקואליציה. זאת במטרה לעצור את קמפיין שתיית המנדטים.

מיכאלי פנתה ליאיר לפיד "אין מה להילחם בתוך הגוש. לא יעזור לנסות להביא עוד קולות על חשבון מפלגות המחנה. אנחנו צריכים כולנו לפעול יחד, בתיאום, על מנת לשכנע מתלבטים בין המחנות, להעביר אותם אלינו ולנצח".

בחירות לכנסת ה-25 יאיר לפיד מרב מיכאלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד