כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

הפלונטר של ביתר: האם תושג תמיכה בכתב?

מסתמן כי הגראי"ל שטיינמן יעניק את תמיכתו בכתב למאיר רובינשטיין לראשות העיר • אך האם יעניק גם מכתב תמיכה ברשימתו המאוחדת

מאיר רובינשטין. צילום: ארכיון
מאיר רובינשטין. צילום: ארכיון

פלונטר לרשימה המאוחדת החרדית בביתר עילית: מסתמן כי הגראי"ל שטינמן יעניק את תמיכתו בכתב לראש העיר המכהן, מאיר רובינשטיין, אלא שבאשר למכתב תמיכה ברשימה המאוחדת מתעוררים בימים האחרונים קשיים לא פשוטים.

מקורבי רובינשטיין בטוחים כי התמיכה תינתן גם תינתן. גורם בכיר ב'דגל התורה' מסביר כי מראש הבטיח להם רובינשטיין להשיג תמיכה מקיר לקיר ולמנוע את קיום הבחירות, דבר שלא מסתמן נכון לעכשיו, כך שלא יוכלו לתמוך ברשימתו, הכוללת בתוכה נציג 'טוב'. אמנם שם המפלגה עצמה לא מפורט בפירוט הרשימה המאוחדת, אך הנציג הוא נציג 'טוב', ודי בכך.

נזכיר כי נציג טוב בביתר עילית הוא הרב ישראל פכטר, בעל שם מצוין בעיר ואשר ידוע בעזרתו לכל פונה, אך עצם העובדה כי הוא נציגה של תנועת 'טוב' הופכת את התמיכה במאוחדת לבלתי אפשריות מבחינת דגל.

מקורבי רובינשטיין מתעקשים כי מעולם לא הבטיח שלא ייערכו בחירות, ומזכירים שהגשת הרשימה המאוחדת נעשתה כיומיים לאחר הגשת מועמדותו של חיים וייסברג לוועדת הבחירות. כזכור, הגיש ויסברג את רשימתו כבר ביום ההגשה הראשון, יום שני, ב-9 בבוקר, כך שברור היה לכל, בערבו של יום שלישי, כי גם הפעם ייערכו בחירות בעיר.
ביתר עילית 'טוב' פכטר דגל התורה רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד