י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

מפגין תובע שוטר בסכום של מאתים אלף ש"ח

חרדי שהוכה על ידי שוטר במהלך ההפגנות נגד מתחם גולובנציץ, תובע מהשוטר ומהמדינה פיצויים • עו"ד: "יש תחושה שעם חרדים הכל מותר"

מפגין תובע שוטר בסכום של מאתים אלף ש"ח
יעקב לדרמן

הצעיר החרדי שהותקף על ידי שוטר מג"ב בבית שמש, הגיש תביעה לבית משפט השלום בירושלים בה הוא תבע מהשוטר וממדינת ישראל פיצוי על סך מאתים אלף ש"ח.

התביעה הוגשה באמצעות עו"ד איתמר בן גביר וכתב התביעה מגולל את פרטי האירוע.

על פי כתב התביעה בתאריך ח' באלול התשע"ג הגיע התובע למחות כנגד אתר הבנייה בגולובנציץ. הוא הבחין כי השוטרים מכים אברך, תוך שהם מכניסים אותו לניידת והכובע אותו חבש נפל, התובע ביקש לברר עם אותו אברך האם מדובר בכובעו ומה לעשות עמו ולכן פתח את דלת הניידת על מנת להחזיר לאברך את אותו הכובע.

המפגין שהותקף בידי שוטר: "לא מבין למה זה קרה"

השוטר רדף אחריו והוא זרק את התובע על הרצפה ואו אז החל להכות בו באגרופים לפניו. ורק לאחר ששוטר מג"ב אחר הגיע הפסיק לעשות כך.

גם אחר כך המשיך השוטר להכותו, עד שנפצע. למקום הגיעו חובשים שחבשו אאותו ופינו אותו לבית החולים.

צפו בתקיפה


עו"ד איתמר בן גביר אומר הערב: "אין לי ספק שאם המג"בניק הזה היה תוקף אזרח מתל אביב, הייתה כל המערכת נעמדת על הרגליים האחוריות, ובצדק, עד אשר ישעו את השוטר, אך התחושה שבגלל שמדובר בחרדים הכל מותר, ואין דין ואין דיין. התחושה הזאת ח ייבת להיפסק. התביעה הזאת היא חלק מגל תביעות שיוגשו כדי לעמוד על זכויות האזרח של הציבור החרדי, אפשר לא להסכים עם המפגינים אך אי אפשר לעשות לינץ באזרח שכל חטאו היה שביקש למחות נגד הריסת קברים".
שוטר אלימות מפגין חרדים בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד