כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

מכירות באינטרנט - לעשות את זה נכון

המכירות באינטרנט מתבססות על אתר האינטרנט שאותו תקימו לעסק. אם האתר לא יהיה נוח לשימוש, תמצאו את עצמכם בבעיה שלא יהיה ניתן להתעלם ממנה. הגולשים שיגיעו לאתר ימצאו את עצמם מסתבכים, במקום במצב שבו הם יבצעו רכישה. לכן יהיה עליכם לדאוג שהאתר יהיה נוח עד כמה שאפשר

מכירות באינטרנט - לעשות את זה נכון
מכירות באינטרנט צילום: freepik

המכירות באינטרנט הפכו להיות לעניין שלא מרגש אותנו כמו בעבר. אך אם נחשוב על זה לעומק נבין עד כמה מדובר על שינוי מהפכני ומשמעותי בחיינו. אם בעבר היינו צריכים ללכת לחנות על מנת לבצע רכישה, כיום אפשר לעשות אותה מכל מקום שהוא. מהסיבה הזאת המון בעלי עסקים מוכרים באינטרנט, לצד העובדה שהם ממשיכים למכור באופן פרונטלי. האם אתם יודעים איך למכור באינטרנט? כל עוד היקף המכירות לא גודל באופן מהותי סימן שמשהו לא בסדר. מצד אחד תוכלו להתעלם מהעניין הזה, ומצד שני תוכלו לעשות מעשה. אנו כאן על מנת להסביר לכם כיצד תוכלו למכור באינטרנט כמו אלופים.

הכירו לעומק את המתחרים

כדי שתוכלו למכור באינטרנט יהיה עליכם קודם כל להכיר בצורה טובה את המתחרים שלכם. אם בעבר היה לכם קל לזהות את המתחרים, כיום המציאות אחרת לגמרי. כמות המתחרים מגדילה את עצמה כל הזמן, מהסיבה הזאת תרצו תמיד לעמוד על המשמר. הטעות הכי גדולה תהיה לחשוב כי הכל בסדר, מבלי שבאמת תבדקו זאת בצורה מהותית. אחרי שתכירו את המתחרים יהיה לכם קל להבין מול מי אתם עומדים ומה נכון לעשות. מעבר לכך תוכלו לקבל רעיונות מפעולות שונות שאותן המתחרים עושים – וגם אתם יכולים לעשות. כמובן שתמיד תצטרכו להביא את עצמכם ואת הייחודיות שלכם לידיי ביטוי.

תהיו קשובים ללקוחות

כמו בחנות פרונטלית, גם בחנות מקוונת יהיה עליכם להיות קשובים ללקוחות. זה שהלקוחות שמבצעים את הרכישה לא נמצאים מולכם זוהי סיטואציה בעייתית. עם זאת חובה עליכם להיות קשובים ללקוחות כל הזמן, ולנסות להבין מהם רוצים לקבל מכם. ברגע שתיתנו ללקוחות את מה שהם רוצים, יהיה קל להגדיל את המכירות. מצד שני אם תנסו ללכת נגד רצון הלקוחות, תמצאו את עצמכם בבעיה רצינית. תוכלו להשאיר ללקוחות תבניות פנייה באתר על מנת שהם יוכלו להגיד מהם חושבים ומהם רוצים. לא חסרות דרכים שונות לשמוע באמצעותן מה הלקוחות רוצים כל הזמן. העיקר שתהיו מספיק קשובים כדי לא לפספס את העניין הזה.

תבנו אתר נוח וידידותי

המכירות באינטרנט מתבססות על אתר האינטרנט שאותו תקימו לעסק. אם האתר לא יהיה נוח לשימוש, תמצאו את עצמכם בבעיה שלא יהיה ניתן להתעלם ממנה. הגולשים שיגיעו לאתר ימצאו את עצמם מסתבכים, במקום במצב שבו הם יבצעו רכישה. לכן יהיה עליכם לדאוג שהאתר יהיה נוח עד כמה שאפשר. תוכלו להתייעץ עם איש מקצוע שינחה אתכם איך לבנות את האתר המושלם. בו בזמן ישנה אפשרות לקבל השראה מכל מיני אתרים אחרים שנמצאים ברחבי הרשת. העיקר שהגולשים ירגישו כי האתר הוקם על מנת שיהיה להם נוח לרכוש. אם האתר יהיה בעייתי, תדעו כי תהיה בעיה שאי אפשר להישאר אדישים אליה.

תעשו שיווק דיגיטלי

על מנת שתוכלו לגבור על המתחרים יהיה עליכם להשקיע את מירב המאמצים בשיווק דיגיטלי. שיווק דיגיטלי יכול לבוא לידיי ביטוי בכל מיני וריאציות ובכל מיני דרכים. אתם אלה שבוחרים את הדרך שתהיה הכי נוחה לכם באותה נקודת זמן. יש כאלה שמבצעים את השיווק על ידי קידום אורגני, אחרים יעדיפו קידום ממומן או פרסום בכל אמצעי תקשורת אחר. אל תגבילו את עצמכם בהקשר הזה, רק תוודאו כי אתם מגיעים ללקוחות הפוטנציאליים. לרשימה של אנשים שאמורים לבצע רכישה או שצריכים להתעניין במה שאתם מספקים. אם השיווק יהיה מוצלח תוכלו למצוא את עצמכם מנפצים את תקרת הזכוכית שמונעת מכם להתקדם.

קניות באינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד