כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"גלו אחריות"

פנייה למנהלי הרשתות: "אל תאשרו בקשות להעלאת מחירים"

יו"ר ההסתדרות פנה למנהלי רשתות השיווק: "גלו אחריות חברתית - אל תאשרו בקשות של יבואנים וספקים להעלאות מחירים". ארנון בר-דוד הזהיר כי "החמרת הנטל הכבד ממילא שמוטל על כתפי הצרכנים עלולה להוביל לקריסה כלכלית של אלפי משפחות" ומבטיח לחדש את המאבק אם יהיה צורך בכך

פנייה למנהלי הרשתות: "אל תאשרו בקשות להעלאת מחירים"
סופרמרקט. אילוסטרציה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד פנה היום (חמישי) למנהלי רשתות שיווק במשק בקריאה שלא לאשר בקשות מצד יבואנים וספקים בתחומים שונים להעלאות מחירים וצמצום הנחות על מגוון מוצרי צריכה בסיסיים למשפחה ולבית.

לדברי בר-דוד, "ההסתדרות מנהלת זה תקופה מאבק עיקש ונחוש ביוקר המחיה במטרה להקל על חייהם של הישראלים, הנאנקים תחת גל התייקרויות חסר תקדים. החמרת הנטל הכבד ממילא שמוטל כיום על כתפי הצרכנים עלולה להוביל לקריסה כלכלית של אלפי משפחות. היבואניות הגדולות והרווחיות מנסות לנצל את תקופת הבחירות כחלון הזדמנויות להתנהלות מונופוליסטית. ההסתדרות תילחם נגד זה, ולך יש את הכוח ואת החובה המוסרית להשפיע לטובה".

ארנון בר דוד. צילום: ההסתדרות.

יו"ר ההסתדרות קרא למנהלי רשתות השיווק "לגלות אחריות חברתית ולא לאשר את בקשת החברות לייקור המוצרים. הדבר יחזק את המאבק שלנו למען כל החברה הישראלית".

בר-דוד הזהיר כי אם בכל זאת יהיו העלאות מחירים שמנותקות מהמגמות הכלכליות העדכניות ומקורן ברצון למקסם רווחים על גב הצרכן הישראלי, ההסתדרות תחדש את המאבק נגד עושק המחיה בכל רחבי הארץ ובכל האמצעים שעומדים לרשותה.

ארנון בר דוד יושב ראש ההסתדרות העלאת מחירים יוקר המחיה רשתות מזון רשתות השיווק רשתות קמעונאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד