כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

האם חופת נכדת הגרח"ע תתקיים ב'הדסה'?

עיתון יום ליום 'שכח' להזכיר את הגר"ש עמאר • וגם: האם יש סיכוי שחופת בת הגר"מ יוסף תיערך במחלקה בה מאושפז הסבא?

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן

ממשיכה ההטבה במצב בריאותו של הגרח"ע יוסף, המאושפז במחלקה לטיפול נמרץ פנימי בבית החולים 'הדסה עין כרם': צוות הרופאים המטפל בנשיא מועצת החכמים החליט היום להוציא את צינור ההנשמה ולאפשר לרב לנשום בכוחות עצמו.

"תוצאות הפעולה הרפואית יבחנו על ידי צוות הרופאים בשלושת הימים הקרובים", מסרה דוברת 'הדסה'. "למרות השיפור הניכר, מצבו של הרב מוגדר קשה אך יציב".

היום, ערב ר"ח חשון קיבלו על עצמם רבים תענית יחיד, וזאת לאחר קריאתו מאתמול של הראשון לציון הגר"ש עמאר, שקרא לקבוע יום תענית לרפואתו של נשיא מועצת החכמים. הגר"ש עמאר סיפר כי ביקר בחדרו של הרב וכי "השיפור במצבו הוא בוודאי בזכות התפילה, ועל כן יש להמשיך ולהתפלל וביתר שאת".

במוקדים שונים ברחבי הארץ התקיימו היום החל מהשעה 16:00 תפילות רבים לרפואתו.

ביום חמישי הבא תיערך באולם שליד בניני האומה חתונתה של נכדת הרב, בת לבנו הגר"מ יוסף וכלתו הרבנית יהודית יוסף - עם החתן, בנו של הגר"ב אטיאס רבה של העיר פתח תקוה.

אין ספק שבני המשפחה מתפללים ומייחלים לכך שהגר"ע, סב הכלה, הוא שיערוך את הקידושין. בעת התפילה היום צריך להתפלל לנס גלוי לפיו יוכל הרב בעזרת ה' יתברך להגיע אל האולם, כפי שעשה גם בחתונות הקודמות של נכדיו. גם אם יזכה לערוך את החופה בביתו, בהקבלן 45, יהיה זה נס עליו צריך להתפלל, ואף אם היא תיערך במחלקה הפנימית ולא במחלקת טיפול נמרץ, אך הרב יזכה לברך ולקדש יש להודות על הנס. אין ספק שכפי שהתפילות התקבלו עד כה, הן תמשכנה ותפעלנה את פעולתן.

ברקע מעכירים מעט את אווירת הוד הקדושה של ההתגייסות ההמונית לתפילה לרפואת הרב התככים, שאינם מתאימים בשום מצב וצורה, אך בטח לא כשהרב נלחם על חייו במיטתו במחלקה לטיפול הנמרץ.

תחילה היו אלו הדיבורים של מקורבים כאלו ואחרים שהכניסו את התקשורת כולה לביצה של דיבורים אודות מאבקי ירושה, אבל אפילו פכים קטנים בדמות אי הזכרתו של הגר"ש עמאר כמי שהשתתף באירוע התפילה ההמוני בכותל די בו כדי להכניס את התקשורת לתזזית של מאבקים, תככים ודיבורים, שאינם מתאימים, ובטח שלא לעת צרה שכזו.

עם ישראל כולו נקרא להמשיך לשאת תפילות לרפואתו של הרב חיים עובדיה יוסף בן גורג'יה לרפואה שלמה בתוך כל חולי עם ישראל ולכך שיזכה לרוב נחת מבני משפחתו בכלל ומנכדתו הנכנסת לחופה בפרט, שיזכה להשתתף בשמחתה בלב שמח ובבריאות איתנה.
בית החולים הגרש עמאר יום ליום חתונת הגרחע יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד