כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הודה לחסידים

סגן ראש עיריית אומן: "השנה אספנו את מס התייר הגדול ביותר"

סגן ראש עיריית אומן פרסם תיעוד בו הוא מודה לכוחות צבא אוקראינה, שנתנו את "האפשרות לחסידים מכל העולם לבוא ולחגוג את ראש השנה באומן כרצונם". הוא אמר במסר ליהודים הרבים שהגיעו "אני רוצה לאחל לעולי הרגל ולמשפחותיהם בריאות, ושלום"

סגן ראש עיריית אומן: "השנה אספנו את מס התייר הגדול ביותר"
העבודות באומן לאחר ראש השנה צילום: עיריית אומן

אולג הניץ' סגן ראש עיריית אומן פרסם דברי ברכה ליהודים הרבים שהגיעו לאומן למרות המלחמה. בתיעוד הוא אמר: "שנה טובה, אני מאחל לכל עולי הרגל החסידים שנה טובה שנת תשפ"ג - אני מודה לכוחות צבא אוקראינה, שנתנו את האפשרות לחסידים מכל העולם לבוא ולחגוג את ראש השנה באומן כרצונם אני רוצה לאחל לעולי הרגל ולמשפחותיהם בריאות, ושלום".

הוא התייחס לכסף שנגבו מעולי הרגל: "ראשית רציתי להודות לעולי הרגל שהבינו כי הם באים לעירנו במהלך מלחמה, ופעלו על פי כל כללי הבטיחות שהיו בתוקף בשטח עירנו. תודה מיוחדת על תשלום מס התייר. השנה אספנו את מס התייר הגדול ביותר מכל 30 שנות העלייה לרגל בעירנו. סך 10 מיליון גריבנה וכבר היום את יכולים לראות כי התחלנו ריפוד ראשוני של הכביש ברחוב פושקינה, ובעתיד נשקיע כספים בשיפוץ כללי מכספי תשלום מס התייר".

"רציתי גם להודות לקהילות המאורגנות של חסידי ברסלב על השיתוף פעולה של תשלום מס התייר, כי מעתה תראו כיצד הכספים הללו מוחזרים חלקית לשטח העולים לרגל והשאר יופנה לפיתוח העיר אומן בכלל".

מלחמת אוקראינה רוסיה אומן מס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד