כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
החשש מהיום שאחרי

הליכוד דורש מהחרדים לתקוף את גנץ - החרדים מסרבים

הבחירות לכנסת ה-25 כבר מעבר לפינה ובליכוד חוששים משיתוף פעולה בין החרדים ליו"ר 'המחנה הממלכתי' בני גנץ ביום שאחרי, אנשי נתניהו פונים בימים האחרונים לנציגים החרדים בדרישה להגביר את ההתקפות מבית כנגד גנץ - החרדים מסרבים | לא לוקחים סיכון | כל הפרטים  

הליכוד דורש מהחרדים לתקוף את גנץ - החרדים מסרבים
נתניהו וגנץ צילום: פלאש 90

הבחירות כבר מעבר לפינה ויש מי שנערך בחשש ליום שאחרי. אחד החששות המרכזיים בליכוד הוא פירוק הגוש על ידי החרדים והצטרפותם לממשלה בראשות גנץ. התסריט הזה עומד במרכז הקמפיין במפלגתו של גנץ 'המחנה הממלכתי'.

ב'כאן חדשות' דווח אמש כי בליכוד פונים לחרדים בדרישה להגביר את ההתקפות כנגד בני גנץ, זאת בשל החשש מהיחסים הידידותיים בין גנץ לראשי המפלגות החרדיות והחשש משיתוף פעולה פוליטי ביום שאחרי.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בליכוד הציגו באחרונה בפני ראשי המפלגות החרדיות נתון לפיו, לא מעט מצביעים פוטנציאלים לגוש הימין תומכים בבני גנץ רק בשל העובדה שגנץ מציג תרחיש שהחרדים יצטרפו לממשלה בראשותו, לכן דורשים בליכוד מהסיעות החרדיות להגביר את ההתקפה נגדו.

נכון לעכשיו, 11 יום לבחירות החרדיות מסרבים לבקשת הליכוד ולא צפויים להגביר את ההתקפות נגד בני גנץ, חברי הכנסת מבהירים בראיונות כי הם לא ישתפו פעולה עם גנץ אך בחדרים סגורים הקשר בין גנץ לחרדים נשמר ומתקיימים ערוצים בין החרדים לגנץ, גם במישור הפוליטי וגם דרך רבנים בשתי המפלגות החרדיות, כך נודע ל׳בחדרי חרדים׳.

גורמים בסיעות החרדיות אומרים ל׳בחדרי חרדים׳ כי "הם לא רואים סיבה להגביר את ההתקפות כנגד בני גנץ", כאשר בראשית הקמפיין תקפו את גנץ על החיבור הפוליטי שנעשה עם מתן כהנא שסומן כאויב החרדים, בהמשך ההתקפות פסקו אך החרדים מבהירים כי ישבו רק בממשלה בראשות בנימין נתניהו.

בני גנץ בחירות לכנסת ה-25 חרדים הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד