כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מודיעין עילית: ברגר פונה ל'רחוקים מהצלחת'

מודיעין עילית הולכת לראשונה לבחירות • האם אכן תפרוץ הצבעת המחאה כפי שמאיימים שנים רבות? ומהו הגימיק הפרסומי של ברגר?

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

מערכת הבחירות, שפקדה לראשונה בתולדות העיר, את מודיעין עילית, עדיין מנומנמת למדי, אולם השבוע הצליחו מנהלי קמפיין המועמד המתחרה לראש העיר יעקב גוטרמן, המועמד אבי ברגר, להפתיע בקוריוז לא ממש שגרתי.

היה זה בבוקרו של יום שלישי כאשר מצאו האברכים ועקרות הבית את לוחות המודעות כשהן מוצפות באיור שעורר תהיות באשר לפשרו, לא רבים הצליחו להבין שיש לו קשר כלשהו למערכת הבחירות הקרבה והולכת.

בתמונה נראו אברכים האוחזים בידם בתים או ליתר דיוק מוסדות לימוד, כאשר מאחוריהם שורה נוספת של אברכים המנסים להגיע אל היעד אך ידם אינה מגעת.

רק הבוקר (ה') הועלו על לוחות המודעות שלטים דומים, אך הפעם כשהן מפענחות לגמרי את התעלומה. "למי שרחוק מהצלחת", פלוס שם המועמד לראשות העיר, אבי ברגר, "ראש העיר שלך".

מאחורי הקמפיין עומד אברך בשם יצחק פלדמן, סלובודקאי לשעבר, שמצהיר שהוא מתכוון להצביע ל"דגל התורה", ובכל זאת לתמוך בברגר לראשות העיר. לדבריו, "זה מה שמייחד את הקמפיין בעיר שלנו על פני אלו שמתנהלים בבני ברק ובירושלים. שם, הפרסום לראש העיר הוא על רקע השתייכות לשערי חסד, במודיעין עילית אנחנו באים ואומרים: תצביע למי שתצביע, אבל לראשות העיר בחר בברגר. כדי שתוכל להתקרב גם אתה לצלחת וכו'".

לשאלה האם הם חולמים לרגע לזכות בראשות העיר, הוא מודה ביושר שהתשובה לכך היא שלילית, אך באם יזכו באחוז מרשים מקולות התושבים הם יראו בזה נצחון. וככל שהאחוזים יהיו גבוהים יותר, כך הנצחון - גדול יותר.

בקרבת גוטרמן מביטים די בשעשוע על הנעשה, לא ברור באם יטרחו להגיב. מבחינתם, נצחונו של גוטרמן וודאי, באחוזים גבוהים, והקמפיין היחיד בו יתרכזו הוא פרסום דעת ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן ומן הסתם גם דעתו של הגר"ח קניבסקי ולפיהם יש לתמוך ברשימה המאוחדת פלוס בראש העיר גוטרמן.

רק ימים יגידו האם הצבעת הבראשית של עיר העתיד החרדית חוללה 'אקשן' בעיר המנומנמת, והאם הצבעת המחאה אכן פרצה, כפי שמאיימים רבים מזה שנים רבות.
מודיעין עילית בחירות ברגר גוטרמן ראשונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד