כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
בגן ילדים רוסי

צפו: בני 4 מקבלים הדרכה כיצד להשתמש במשגרי רימונים

קצין הגיע לגן ילדים רוסי כדי להדגים אמצעי לחימה. הקצין הוא פאבל פירסוב, מתנועת 'האחים הקרביים' הפרו-קרמלין, הוא מסתובב בגני ילדים ליד מוסקבה ומעביר לילדים שיעורי נשק מסוגים רבים. ההדגמות מגיעות כאשר עשרות אלפי חיילים רוסים מתו בניסיונו של פוטין לפלוש למדינה העצמאית אוקראינה ולחסל אותה

צפו: בני 4 מקבלים הדרכה כיצד להשתמש במשגרי רימונים
ילדים בני 4 מקבלים הדרכת אמל"ח צילום: צילום מסך

ילדים בני ארבע וחמש מקבלים שיעורי מלחמה ברוסיה: קצין קרבי מדגים מקלע קלצ'ניקוב ומשגר רימונים נגד טנקים לילדי הגן.

ה'מורה' הוא פאבל פירסוב, מתנועה פרו-קרמלין בשם 'האחים הקרביים' Combat Brotherhood. ילדים בגן בקורולב, ליד מוסקבה, למדו את "התכונות המייחדות מגן אמיתי של המולדת". פירסוב מעביר בקביעות שיעורים וקורסים צבאיים לילדים גדולים יותר.

ההדגמות מגיעות כאשר עשרות אלפי חיילים רוסים מתו בניסיונו של פוטין לפלוש למדינה העצמאית אוקראינה ולחסל אותה. גולשים ברשתות החברתיות תהו "האם לוחם הביא לגן מקלע ומטיל רימונים". גולש אחר כתב שזה נורא להראות לילדים את הנשק. "החוק אומר שאסור לערב ילדים בתעמולה צבאית. יש לדווח על הפרה זו לפרקליטות". מנגד אחר כתב שאם לא ילמדו בנים על נשק הם יהפכו ל'גברים פחדנים'.

אחר התלונן: "אני בהלם, למה, למה להראות את זה בגן?". הורה אחר הביע זעם, "לא הזהירו אותנו. היה לנו רק מזל שהילד שלנו לא היה בגן ביום הזה". מבקר אחר אמר שזה 'נורא' להראות לילדים את הנשק ושילדים לא צריכים להיות מעורבים בתעמולה צבאית. כתב: "סביר להניח שהבנות לא יתעניינו, אבל הבנים - 100%".

מלחמת אוקראינה רוסיה רימונים הדרכה גן ילדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד