י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
צילומים ומסמכים

האקרים טוענים כי יש בידם מידע מתוכנית הגרעין של איראן

קבוצת האקרים איראנית טוענת: "בגלל הסירוב של המשטר לשחרר אסירים פוליטיים - אנחנו מפרסמים מידע מתוכנית הגרעין של איראן". קבוצת האקרים טוענת שיש בידה מידע תיעודי הכולל צילומים ומסמכים על הפעילות הגרעינית החשאית של איראן

האקרים טוענים כי יש בידם מידע מתוכנית הגרעין של איראן
אחד המקומות של הגרעין האיראני צילום: צילום מסך

קבוצת ההאקרים "Black Reward" פרסמה כמה נתונים הקשורים לאיראן בייצור ופיתוח אנרגיה אטומית. לפי קבוצה זו, המסמכים שפורסמו מכילים חוזים, לוחות זמנים ניהוליים ותפעוליים של תחנת הכוח בושהר, מפרטים ותלושים משפטיים של עובדים ואשרות של מומחים איראנים ותחנת הכוח הרוסית היא בושהר.

קבוצת ההאקרים, Black Reward טוענת שיש בידה מידע תיעודי הכולל צילומים ומסמכים על הפעילות הגרעינית החשאית של איראן. לטענתם המידע כולל שיחות של איראן עם הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית, חוזים והסכמים לפיתוח גרעיני עם שותפים מקומיים וזרים, תוכניות בנייה ותוכניות לוגיסטיקה ותוכניות אסטרטגיות הקשורות לתעשיות גרעיניות, ניהול ולוחות זמנים תפעוליים של חלקים שונים של תחנת הכוח בבושהר.

בנוסף הם טוענים כי הם יודעים את זהות מהנדסים ועובדים הקשורים בסוכנות לאנרגיה אטומית של איראן, דרכונים ואשרות של מומחים איראנים ורוסים העובדים בתחנת הכוח בבושהר יחד עם פרטי נסיעות ומשימות. קבוצת האקרים טוענת כי היא מפרסמת את המידע "בגלל הסירוב של המשטר לשחרר אסירים פוליטיים - אנחנו מפרסמים מידע מתוכנית הגרעין של איראן".

לפי Black Rivard, המסמכים שפורסמו מכילים את החוזים של חברת איראן לייצור ופיתוח אנרגיה אטומית עם שותפים מקומיים וזרים, לוחות זמנים של ניהול ותפעול של תחנת הכוח בבושהר, פרטי זהות ותלושים משפטיים של מהנדסי ועובדי החברה ודרכונים. וויזות של המומחים האיראנים והרוסים של תחנת הכוח בבושהר.

איראן גרעין איראני בושהר כור גרעיני אקרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד