ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
איבד את המיקוד

פדיחה: ביידן נשאל מה אשתו חושבת - והובך

הנשיא ג'ו ביידן איבד לחלוטין את המיקוד במהלך ראיון כשנשאל מה אשתו ד"ר ג'יל ביידן חושבת על כך שאולי הוא יתמודד לנשיאות שוב בשנת 2024. הנשיא התמהמה עם תשובה ואמר "דר' ביידן חושב ההההה, אשתי חושבת שההההה, שאני הההההה זה, אנחנו עושים משהו מאוד חשוב"

פדיחה: ביידן נשאל מה אשתו חושבת - והובך
הנשיא ביידן בראיון צילום: צילום מסך רשת MSNBC

נראה היה שהנשיא ג'ו ביידן נאלם לחלוטין לאחר שנשאל על ידי עיתונאי מה דעת אשתו ד"ר ג'יל ביידן על כוונתו להתמודד שוב על הנשיאות ב-2024. "לא קיבלתי את ההחלטה הרשמית הזו אבל זו הכוונה שלי, הכוונה שלי לרוץ שוב. ויש לנו זמן לקבל את ההחלטה הזו" אמר הנשיא.

"מה חושבת דר' ביידן על זה?" שאל המראיין של רשת MSNBC, אך נתקל בשתיקה מביכה. "אדוני הנשיא?" חזר הכתב, אך כמעט ללא תגובה מצד ביידן, לאחר כמה שניות ענה הנשיא "דר' ביידן חושב שההההה אשתי חושבת שההההה, שאני אההההה זה, שאנחנו, אנחנו עושים משהו מאוד חשוב" קבע ביידן לבסוף, תוך שהוא מצליח להימנע מלענות ישירות על השאלה.

זאת לא התקרית המביכה היחידה מבית ביידן בימים האחרונים. לקראת בחירות האמצע בארצות הברית, הנשיא ג'ו ביידן הגיע לברך את ג'ון פטרמן המועמד הדמוקרטי בפנסילבניה, אך נראה כי גרם מבוכה גדולה, ביידן בירך את ג'יזל, אשתו של המועמד במקום לברך אותו, והתבלבל פעם נוספת כשירד מהבמה. "ג'ון, תודה רבה על ההתמודדות שלך, אני באמת מעריך את זה. וג'יזל, את הולכת להיות גברת נהדרת בסנאט", אמר ביידן והביך מאד את האנשים במקום.

ג'ו ביידן ג'יל ביידן בחירות בארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד