כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"מי יודע איך היה נגמר"

על מה ולמה: האב השכול נדקר וקיבל מכות

האב השכול שהתחנן למדינה שלימה שתתפלל עבור בנו שנפצע אנושות ברצועות עזה ונפטר כעבור תשעה ימים, נדקר והוכה קשות ביום חמישי האחרון בעסק המשפחתי על ידי שכן שמתגורר מעל | האם השכולה טוענת כי המשטרה הגיעה למקום ולא נעשה כלום, שכן למחרת שב השכן לאיים

על מה ולמה: האב השכול נדקר וקיבל מכות
יוסי שמואלי צילום: מתוך שידורי כאן 11

מקרה אלימות מזעזע בסוף השבוע: יוסי שמואלי, אביו של החייל בראל חדריה שמואלי הי"ד, נדקר במהלך סוף השבוע האחרון, כך חשפה זוגתו ניצה שמואלי בעמוד הפייסבוק שלה. לטענתה, שכן המתגורר בסמיכות לבר "בראל" בראשון לציון שבבעלות המשפחה ושנקרא על שם בנם המנוח - דקר את בן זוגה/האב השכול והכה אותו.

ניצה שמואלי סיפרה בפוסט בפייסבוק: "לבן שלי יש בר בראל בראשון לציון רוטשילד 113, ביום חמישי האחרון בשעה 23 בלילה ירד שכן שגר מעל הבר
ביקש מיוסי אבא של בראל להנמיך את המוזיקה ויוסי לא הספיק לענות לאותו אדם אלים, ומי שמכיר את יוסי הוא אדם שרחוק מאוד מחוצפה ואלימות, יוסי נדקר וקיבל מכות מאותו אדם אלים, ויום אחרי האלים הזה הגיע שוב לבר בשעת הצהריים והמשיך לאיים".

היא הוסיפה וכתבה: "אני פונה למשטרת ישראל בבקשה שלא תגידו לא ידעתם, הגעתם לאירוע ולא נעשה כלום, ממש במקרה חברים של בראל מהיחידה היו במקום והצילו את יוסי מהידיים של האדם האלים. אחרת מי יודע איך היה נגמר".

סמל ראשון בראל חדריה שמואלי הי"ד נפצע אנושות מירי בגבול רצועת עזה ונפטר מפצעיו 9 ימים לאחר מכן ביום כ"ב באלול תשפ"א, בן 21.5 בנפלו. הוא הובא למנוחות בבית הקברות הצבאי בקרית שאול. הותיר אחריו הורים שתי אחיות ואח.

אב שכול אלימות מכות נמרצות בראל שמואלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד