כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
תיעוד יוצא דופן

צפו: מוטי שטיינמץ כפי שעדיין לא ראיתם

אולי כבר נתקלתם בתיעוד של מוטי שטיינמץ בוכה פשוטו כמשמעו בעת שירת היצירה הויז'ניצאית 'חמול', אבל מה גרם לו לטלטלה רגשית שכזאת בדיוק אז 

צפו: מוטי שטיינמץ כפי שעדיין לא ראיתם
מוטי שטיינמץ צילום: באדיבות המצלם

אמן הרגש החסידי מוטי שטיינמץ ידוע ומוכר לכולנו בעשור האחרון כמי שמגיש את ביצועיו בצורה יוצאת דופן, מרגשת, סוחפת ואותנטית מבלי לסטות מהמקור ומהלחן.

תיעוד יוצא דופן שמסתובב בימים האחרונים ברשתות החברתיות מכה גלים ומטלטל את הצופים. מוטי נראה מבצע את היצירה הויז'ניצאית הידועה 'חמול על מעשיך' תוך שמעיניו זולגות דמעות חמות של רגש שהגיעו עד לסנטרו שהחל מטפטף (כפי שניתן לראות בתיעוד המצורף).

זו לא הפעם הראשונה שדמעה זולגת לה מעיניו בלי משים, אפשר לומר שזה קורה לו לפחות פעם אחת בכל מופע כאשר הוא מבצע שיר מרגש שאליו הוא מחובר ומקושר בכל נימי נפשו.

כתב 'בחדרי חרדים' פנה למוטי שטיינמץ בכבודו ובעצמו ושאל לפשר התיעוד יוצא הדופן הזה ומהי הסיבה שהגיע לכזו טלטלה רגשית? מוטי מספר לנו כי מדובר בחתונה משפחתית שנחגגה בסמוך לימים הנוראים וכשביצע את אותה יצירה מרטיטה 'חמול על מעשיך' הוא נזכר בערגה בתפילות הימים הנוראים אצל מורו ורבו האדמו"ר מויז'ניץ ואז בבת אחת זרם של דמעות פרץ מעיניו ללא שליטה.

יצוין שזו אינה הפעם הראשונה שמוטי מבצע את היצירה הזאת, ואולי ביצע אותה עשרות פעמים בחייו באירועים ובפורומים שונים, אך נראה שהפעם הסמיכות לימים "הנוראים" עשתה את שלה. 

מוטי שטיינמץ חמול על מעשיך בוכה דמעות שיר מרגש ביצוע מרגש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד