י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

מחבל חדר לפסגות: ילדה בת 9 נפגעה קל

ילדה ששיחקה בחצר ביתה נורתה ונפצעה על ידי מחבל רעול פנים • פונתה לבית החולים שערי צדק בירושלים במצב קל • אותרה פרצה בגדר הישוב • לאחר סריקות מבית לבית בפסגות - פתחו כוחות הביטחון במצוד אחר המחבל בעיירה השכנה אל-בירה • התפללו: נועם בת מיכל לרפואה שלמה

צילום: הלל מאיר סוכנות תצפית
צילום: הלל מאיר סוכנות תצפית



מחבל רעול פנים חדש הערב (מוצ"ש) ליישוב פסגות ופגע בילדה בת 9, מצבה קל

היא פונתה באמצעות אמבולנס מד"א לבית החולים שערי צדק בירושלים.

תמ"ג שלמה פטרובר, מנהל מרחב מד"א ירושלים סיפר: "תוך כדי קבלת המקרה ממוקד המבצעים במד"א הבנתי כי מדובר במשפחה שגרה בסמיכות לביתי. הגעתי לבית המשפחה וראיתי את הילדה כשהיא ירויה בפלג גופה העליון. המשכתי בטיפול בילדה יחד עם כונני מד"א מהישוב עד להגעת ניידת לטיפול נמרץ".

על פי עדות הפצועה, שעה ששיחקה בחצר הבית הופיע מחבל רעול פנים ופגע בה.

תושבי פסגות הונחו להישאר בבתים עד להודעה חדשה. בשל חשש להאזנה לרשתות הקשר התקבלה הוראה שלא לעשות בו שימוש. העתירו בתפילה עבור נועם בת מיכל לרפואה שלמה.

"אסור שהמציאות הזאת תימשך!"

השר אורי אריאל אמר בתגובה על הפיגוע: ״חזרנו למציאות בה דיונים עם הפלסטינים שווים פיגועים רצחניים. אסור שהמציאות הזאת תימשך! אני דורש מראש הממשלה להחזיר לממשלה לדיון מחודש את ההחלטה על שחרור מחבלים ולאפשר לצה״ל לנהוג ביד תקיפה כנגד הטרור הרצחני ששב להרים ראש״.

יו"ר ש"ס אריה דרעי הגיב: "העובדה שאין נפגעים נוספים ושמצבה של הילדה איננו חמור איננה מפחיתה מעוצמתו של המעשה ומהצורך להילחם בטרור.

"המצב בו ילדה קטנה לא יכולה לחוש בטוחה בכל חלק מחלקי ארץ ישראל הוא בלתי אפשרי, אסור לאפשר מצב בו הטרור שולט בנו. על אויבנו להבין, כי הטרור מסיג אותם אחורה והמטרות אליהם הם שואפים הולכות ומתרחקות מהם כל זמן שהם ממשיכים בדרך של טרור".

אבי רואה ראש מועצה אזורית מטה בנימין ויו״ר מועצת יש״ע שנמצא כעת בישוב פסגות מסר: ״לאחר תקופה ארוכה של שקט בטחוני, הטרור חוזר ומרים את ראשו בחסות משא ומתן מדיני ושחרור מחבלים. שליחיו של אבו מאזן יושבים בפגישות עם השרה לבני בעוד שההסתה נגד ישראלים נמשכת ומקרבת המוקטעה ברמאללה יוצאים מחבלים לפגוע בילדה בת 9״.

ארגון אלמגור וישראל שלי דורשים מראש הממשלה ושרי הממשלה לעצור לאלתר את שחרור הרוצחים כחלק מהמו"מ ולקיים כבר מחר דיון מחודש במו"מ. "לא ייתכן כי פעם אחר פעם דם אזרחי המדינה נשפך לשווא. מדיניות הכניעה לטרור ושחרור רוצחים עם דם על הידיים כמחוות – נכשל!", אמרו בארגון.

צילום: פלאש 90







צילום: הלל מאיר סוכנות תצפית









בית חולים פסגות משטרה הצלה ירי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד