כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
תיאור מצמרר

היתום בן ה-5 גרם לכל נוכחי הלוויה לפרוץ בבכי • צפו בסרטון

אנשי ה'חברא קדישא' התכופפו ליתום מבית משפחת שפירא, רק בן 5, בקשו לברך "דיין האמת" והוא אמר מילה במילה, בקול זך וטהור • כל הנוכחים פרצו בבכי בהלוויה המצמררת

היתום בן ה-5 גרם לכל נוכחי הלוויה לפרוץ בבכי • צפו בסרטון
מקריא "דיין האמת" צילום: מתוך הסרטון

ילד מתגעגע שלח מבט אחרון למיטה של אמא, העיניים שלו נחו על טלית לבנה והשפתיים רטטו בעווית של בכי. מישהו דחף לו סוכריות ליד, ניסה להסיח דעת.

אנשי ה'חברא קדישא' התכופפו לתינוק של בית רבן, רק בן 5, בקשו לו לברך "דיין האמת" והוא אמר: מילה במילה, בקול זך וטהור, הצדיק עליו את הדין, ילד יתום.

תיאור מצמרר זה, הוא מתוך הלוויה קורעת לב בו הובאה למנוחות מרת הדסה שפירא ע"ה, בת 35 ואם לתשעה ילדים שנפטרה לאחר מאבק קצר במחלה.

בקטעי וידאו קשים לצפייה נראה בנה בן החמש נסער ומבולבל.

לחצו כאן לסיוע למשפחה>>>

בשיחה שנערכה אם בני המשפחה הסבירו כי האם שהתה בחו"ל למשך טיפולים שלא עלו יפה, היא רצתה לחזור לארץ להיפרד מהילדים, אך מיד עם נחיתתה, הובהלה לבית החולים שם הורדמה. 

הילדים שחיכו לה בבית בהתרגשות וציפייה, נאלצו לקבל את האכזבה הקשה כאשר שעות בודדות לאחר מכן, בשרו להם שהיא נפטרה.

בפוסט מזעזע שפרסמה בתה הגדולה אסתי היא כותבת:

"הטיפול בחו"ל לא הצליח, ידענו שאמא חוזרת חולה מאוד, חיכינו לה כל כך והכנו עם הקטנים שלט 'ברוכים הבאים' לדלת. אבל אמא לא הספיקה.

מהמטוס היא עברה ישר לבית החולים, שם הרדימו אותה לזמן קצר והיא נפטרה בערב סוכות. ההלוויה היתה כמה שעות לפני הדלקת נרות ואפילו לא יכולנו לשבת שבעה.

הילדים הקטנים נצמדים אלי בפחד, חלק שותקים, חלק שואלים שאלות קשות ואני מצטרפת בבכי:

אמא, איפה את? חיכינו שתחזרי מהטיפולים בחו"ל, התגעגענו כל כך, הבטחנו לחיים הקטן  שעוד מעט תתני לו חיבוק. למה הלכת מהר כל כך? תחזרי אלינו אפילו רק לרגע, נראה אותך עוד פעם אחת, נגיד לך שלום.

אני רק בת 16.5. מבוגרת מספיק בשביל להבין את עומק הכאב, הבדידות והיתמות שלנו. צעירה מדי בשביל לקחת אחריות כלכלית, רגשית ופיזית על כל המשפחה.

אני מתחננת אליכם ,בבקשה תעזרו לי לאסוף את השברים ולהציל את המשפחה!"

לעזרה הקליקו כאן>>>

ועד הרבנים שפירא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד