כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
סייע לכוחות הכובשים

אוקראינה: איש עסקים וחבר פרלמנט לשעבר נעצר באשמת בגידה

חבר פרלמנט אוקראיני לשעבר וכיום בעלים של חברת לבניית מנועי מטוסים, נעצר באשמת בגידה. הוא נעצר בחשד ששיתף פעולה עם רוסיה וסייע בפועל לכוחות הרוסיים בכיבוש מחוזות שונים באוקראינה. החוקרים נאלצו לפרוץ את דלת הכניסה לביתו של ויאצ'סלב בוגוסלב כדי לבצע חיפוש

אוקראינה: איש עסקים וחבר פרלמנט לשעבר נעצר באשמת בגידה
ויאצ'סלב בוגוסלב צילום: צילום מסך

חבר פרלמנט לשעבר באוקראינה, ויאצ'סלב בוגוסלב, נעצר באשמת בגידה לאחר שסייע לכוחות הרוסים הכובשים. לפי כלי תקשורת במדינה, האיש הוא בעל חברה לבניית מנועי מטוסים, הוא נעצר בקייב הבירה בחשד שסייע לכוחות הרוסיים בכיבוש מחוזות שונים באוקראינה.

מקורות ביטחוניים אמרו לכלי תקשורת באוקראינה, כי חבר פרלמנט לשעבר, נחשד בשיתוף פעולה לכוחות רוסים שכבשו חלקים מארבעה אזורים באוקראינה, כולל אזור זפוריז'יה.

הדיווחים צוטטו מקורות ביטחוניים שאמרו כי החוקרים נאלצו לפרוץ את דלת הכניסה לביתו של ויאצ'סלב בוגוסלב כדי לבצע חיפוש. העיתונאית אירינה רומלייסקה, כתבה בפייסבוק, כי בוגוסלב ידוע בדעותיו הפרו-רוסיות. הוא נחשד בכך שסיפק לרוסיה חלקים למסוקים ומטוסים והיה בקשר עם כוחות מיוחדים רוסיים.

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה, כי החברה Moror Sich היא יצרנית ידועה של מנועי מטוסים וטורבינות תעשייתיות. הרשויות באוקראינה חסמו בשנה שעברה ניסיונות של חברות סיניות להשתלט על החברה.

מלחמת אוקראינה רוסיה מטוסים חברת פרלמנט קייב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד