כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
המתיחות בגוש עולה

נתניהו לסמוטריץ' ובן גביר: "תפסיקו לירות בתוך הנגמ"ש"

בתגובה להקלטת יו"ר 'הציונות הדתית' נגדו, יו"ר 'הליכוד' קורא לן ולשותפו להפסיק לירות בנגמ"ש - בין היתר גם אחרי שבימים האחרונים טענו נגדו שהוא מתכוון להקים ממשלה עם גנץ • הוא טען: "צריך ליכוד גדול כדי להקים ממשלת ימין יציבה"

נתניהו לסמוטריץ' ובן גביר: "תפסיקו לירות בתוך הנגמ"ש"
סמוטריץ', נתניהו, בן גביר צילום: יונתן זינדל/אוליביה פיטוסי/תומר נויברג, פלאש 90

שבוע וחצי לבחירות והמתיחות בגוש הימין עולה הערב (ראשון) מדרגה, כאשר לראשונה יו"ר 'הליכוד' בנימין נתניהו קורא לראשי רשימת 'הציונות הדתית' להפסיק לתקוף אותו ולאגף מימין.

בהודעה שפרסם הערב נתניהו בתגובה להקלטה של בצלאל סמוטריץ' שפורסמה ב'כאן 11', בה טען שהוא רצה להקים ממשלה עם רע"מ, הוא קורא לאחרון ולאיתמר בן גביר להפסיק "לירות בתוך הנגמ"ש, המאבק של המחנה הלאומי הוא נגד ממשלה של לפיד והאחים המוסלמים תומכי הטרור".

"לפיד אומר בגלוי שהוא רוצה להוריד את הליכוד מתחת למספר המנדטים של יש עתיד כדי שעליו תוטל הרכבת הממשלה. כדי לסכל את התוכנית של לפיד צריך ליכוד גדול כדי להקים ממשלת ימין יציבה שאתם בכל מקרה חלק ממנה", הוסיף.

בימים האחרונים המתיחות בתוך הגוש עולה, כשהשלב החל לאחר שנתניהו סירב להצטלם עם בן גביר על אותה במה בחב"ד - ובתגובה האחרון וסמוטריץ' טענו שיש סיכוי ש'הליכוד' ישאיר אותם מחוץ לממשלה ויצרף את גנץ, מה שהוביל למעבר קולות אליהם.

בהמשך הגיע תוכנית 'הציונות הדתית' למערכת המשפט, שמאגפת את נתניהו מימין והובילה גם היא לנדידת קולות. נתניהו בתגובה ניסה למזער נזקים ומבטיח מעל לכל במה שלא יצרף את גנץ במקומם.

הערב, כאמור, מגיעה ההקלטה שפורסמה ב'כאן 11' בו נשמע סמוטריץ' אומר את מה שבליכוד מכחישים שוב ושוב: נתניהו ניסה להקים ממשלה בתמיכת רע"מ, והוא מנע. 9 ימים לבחירות ולא נראה שקרב "השתייה" הכפול יעלם - נתניהו ינסה להנמיך כמה שיותר את 'הציונות הדתית', ואלה יחזירו במטרה להיות גדולים מגנץ.

בנימין נתניהו בצלאל סמוטריץ' בחירות לכנסת ה-25 איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד