כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
כל הפעילות בוטלה

מחלה מסתורית פגעה בכ-1000 תלמידי בית ספר

כ-1,000 תלמידים חולים עם תסמיני שפעת התגלו בתיכון בוירג'יניה ארה"ב. המחלה שהופצה בבית הספר התיכון סטאפורד מחוץ לוושינגטון הבירה, גרמה לבית הספר לבטל את כל פעילויות האתלטיקה בסוף השבוע

מחלה מסתורית פגעה בכ-1000 תלמידי בית ספר
בית ספר סטאפורד צילום: דוברות בית הספר

כ-1,000 תלמידים בתיכון גדול בווירג'יניה נעדרו בסוף השבוע בעקבות מחלה מסתורית דמוי שפעת. המחלה שהופצה בבית הספר התיכון סטאפורד מחוץ לוושינגטון הבירה, גרמה לבית הספר לבטל את כל הפעילויות והאתלטיקה בסוף השבוע, כך על פי פרסום בעמוד הפייסבוק של בית הספר.

"בשל המספר הגבוה של מחלות תלמידים וצוות שדווחו השבוע, כל הפעילויות והאתלטיקה של תיכון סטאפורד המתוכננות עד יום ראשון, 23 באוקטובר, מבוטלות", נכתב בפוסט. "אנחנו נבדוק מחדש את המצב ביום שני ונספק לכם מידע נוסף". המחלה המסתורית פגעה בכמחצית מכלל התלמידים בבית הספר. קצת יותר מ-2,000 בני נוער לומדים בתיכון סטאפורד, ליד פרדריקסבורג, וושינגטון, כך דיווחה התקשורת המקומית.

דובר בית הספר אמר לתקשורת המקומית, כי תלמידים ומורים סובלים מתסמינים דמויי שפעת ותסמינים במערכת העיכול, ופקידי בריאות במדינה פעלו כדי לקבוע את סיבת ההתפרצות. פקידי בריאות קראו לאמריקאים לא לדלג על חיסוני השפעת שלהם העונה, והזהירו שהנגיף עשוי להתחדש השנה לאחר שהתפשטותו הגיעה לשפל היסטורי במהלך מגיפת הקורונה.

וירוס שפעת ארה''ב תלמידי בית ספר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד