כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

גולדיס מציגה: תפריט בטעם של חורף

מעדניית 'גולדיס' מוסיפה ללוות את מועדון לקוחותיה המושבעים ומגישה תפריט חורף חם בניחוח עמוק של בית ולב

גולדיס מציגה: תפריט בטעם של חורף
גולדיס חורף צילום: יח"צ

אין כמו עונת החורף לגרום לנו לחוש הכי בבית בעולם, בחוץ נוקשות טיפות על החלון ובבית מתכנסים כולם סביב ארוחה חמה ומרק שממלא את הגוף והנשמה. לקראת בואה המתקרב של עונת החורף מציגה 'גולדיס' תפריט חורפי בקונספט מחמם ומתחדשת בתחלופה ייחודית של שישה סוגי מרקים שונים מידי יום לכל אורך עונת החורף הארוכה.

לרגל החורף מתאפיינים תבשילי הבית של 'גולדיס' בניחוח מחמם ומפנק במיוחד. בתפריט אמצ"ש תמצאו מגוון כריכים בשריים ופיצות בשריות המספקות מענה מושלם לימות החורף בהם אנו מחפשים ארוחות הכוללות פחמימות מלאות אך לא מכבידות התורמות להעלאת חום הגוף. לצד כריכי הבשר תמצאו מצע רחב ומיוחד של מנות עיקריות ושפע תוספות לצד מגוון סלטים ומנות ראשונות, כמו גם ארוחות עסקיות מוכנות המקבלות השלמה ממחלקת הקינוחים והמשקאות.

לקראת ימי חמישי- שישי ולכבודה של השבת מציגה גולדיס את יריד האוכל המוכן הגדול בישראל ומציעה אינסוף אפשרויות לכבד את השבת בטעם, בסגנון וברוח המתאימה לכם. יריד האוכל השבתי משלב קולינריה יוקרתית ומסורת יהודית ומספק את מיטב מאכלי השבת בהפקה מנצחת תחת ידי הצוות המיתולוגי שף משה קצ'וקי והרב משה גולדיס החתומים על יצירות קולינריות משובחות המתהדרות בהשגחה המהודרת ביותר של הבד"ץ העדה החרדית.

'גולדיס' מזמינה אתכם להנות מחורף חם בכל יום בשבוע ולכבד את שבתות החורף הקצרות במגוון מעדני הבית כמיטב המסורת היהודית.

מוזמנים לביקור חם במעדניה הממוקמת בליבה של ירושלים, רחוב עזרת תורה 18 או להתרשמות והזמנות דרך האתר שלנו;  goldys.co.ilאו בחיוג מהיר: 02:6200100

גולדיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד