כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

היכולות המתקדמות שתמצאו כיום במרכזיות וירטואלית

מרכזיות וירטואליות מתבססות כיום על שרותי מחשוב ענן לעסקים. כלומר, במקום שירות אנלוגי של מרכזייה אשר יושבת ותופסת מקום בעסק, אתם מקבלים מרכזייה שפועלת באופן ממוחשב ומתבססת על שרת פיזי שנמצא בחוות שרתים מחוץ לעסק

היכולות המתקדמות שתמצאו כיום במרכזיות וירטואלית
מרכזיה בענן צילום: i4net

בעבר, כאשר רציתם מרכזייה לעסק, הייתם צריכים שיגיע טכנאי מרכזיות שיתקין לכם את המרכזייה בסמוך לארון התקשורת. זו הייתה פרוצדורה ארוכה, לא יעילה שתופסת לכם מקום רב. כיום, כאשר המרכזייה הוירטואלית נכנסה לשוק העסקי, כל עסק יכול להנות ממגוון יכולות מתקדמות שהופכות את העסק שלו ליעיל בהרבה.

מהי מרכזייה וירטואלית?

מרכזיות וירטואליות מתבססות כיום על שרותי מחשוב ענן לעסקים. כלומר, במקום שירות אנלוגי של מרכזייה אשר יושבת ותופסת מקום בעסק, אתם מקבלים מרכזייה שפועלת באופן ממוחשב ומתבססת על שרת פיזי שנמצא בחוות שרתים מחוץ לעסק.

מרכזיית IP לעסקים שינתה את פני העסקים בהקשר של תקשורת עם הלקוחות ומאפשרת להמון עסקים בכל יום לקבל מגוון שירותים יעילים שלא היו קיימים במרכזיות הישנות. בגלל היעילות של המרכזיות הווירטואליות, יותר ויותר עסקים עוברים להתקנה של מרכזייה כזו.

איך מתקינים מרכזיית IP בענן?

אם בעבר היו צריכים יום ואולי אפילו יומיים כדי להתקין מרכזייה בתוך עסק, הרי שהיום מדובר בהגדרה שלוקחת כחצי שעה עד שעה בלבד. ההגדרה היא ממוחשבת. למעשה מתקינים לכם על המחשב של העסק תוכנת מרכזייה שכל כולה יושבת על גבי שרת באופן ווירטואלי. השרת בכלל לא נמצא בעסק.

היתרונות מכך קשורות בפינוי מקום בעסק, אין התעסקות מיותרת בהתקנה אל מערכת החשמל של העסק ואם העסק עובר מקום, הרי שניתן להעביר את המרכזייה ללא כל בעיה יחד עם מחשבי העסק. למעשה, אין צורך בהתקנה פיזית מיותרת גם בעסק החדש.

מהן היכולות של המרכזייה הוירטואלית?

  • כל השלוחות פעילות גם במשרד, גם בבית וגם בסלולארי. אתם לא מוגבלים לעבודה רק ממקום אחד.
  • המרכזייה מאובטחת ומוצפנת ברמה גבוהה, כך שאתם יכולים להיות רגועים כי המידע נשאר אצלכם.
  • המרכזייה מתממשקת עם האופיס ועם מגוון תוכנות שאתם עובדים איתם בשגרה כולל המייל שלכם.
  • אפשר לקבל פקס למייל, לקרוא אותו מבלי להדפיס ואף לשמור בתיקיות המחשב. תומך מאוד בכל המשרדים שמעוניינים לשמור על הסביבה.
  • ניתן לבצע הפניות אוטומטיות לוואטאפ או למייל
  • ניתן לנהל מוקד טלפוני ולנתב שיחות בין מחלקות, נציגים ומשרדים.
  • ניתן להכניס מוסיקת המתנה להנאת הלקוחות.
  • ניתן להקליט שיחות

אין ספק שכיום, מרכזיית בענן היא הפתרון הטוב ביותר עבור העסק שלכם. יש לה כל כך הרבה יתרונות שמאפשרים לכם לייעל את כל התקשורת של העסק ולהעניק שירות הרבה יותר טוב.

מרכזיה מרכזיה חכמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד