כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"לכל חג יש מוצאי חג"

חברת חשמל יוצאת למבצע אכיפה אך מעניקה הנחות זמניות • הפרטים

חברת החשמל מודיעה כי תצא למבצע אכיפת גבייה, זאת בעקבות הצטברות חובות שלא שולמו ואי אכיפה בתקופת החגים | עם זאת, החברה תאפשר ללקוחות לקבל פטור מלא מתשלום ריביות ע״ח חובות ואף תאשר פרעונם ב 1-3 תשלומים

חברת חשמל יוצאת למבצע אכיפה אך מעניקה הנחות זמניות • הפרטים
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת החשמל מודיעה היום (שני) כי בימים הקרובים תחל במבצע לאכיפת גבייה, זאת לאחר שהיקף החובות הפעילים של לקוחות בגין אי תשלום חשבונותיהם, עלה במאות מיליוני שקלים.

בהודעת החברה נכתב כי עם תום תקופת החגים, במהלכה כמעט שלא בוצעה פעולת גבייה, האמירו החובות בגין אי תשלום חשבונות החשמל לסך תקדימי בהיקף של מאות מיליוני מקלים.

בחברת החשמל אומרים כי מאז התפשטות מגפת הקורונה, ומתוך הבנה והזדהות עם מצוקתם הכלכלית של חלק מלקוחותיה, אפשרה החברה הקלות רבות ללקוחות - כגון: הסדרים נוחים לפריסת תשלומים, מבצעי שמיטת ריביות ועמלות ועוד - ואף על פי כן חלה עלייה דרמטית בהיקף חובות הלקוחות בגין צריכת החשמל.

בין ההנחות שניתנו: החברה תאפשר ללקוחות לקבל פטור מלא מתשלום ריביות ע״ח חובות ואף תאשר פרעונם ב 1-3 תשלומים. לקוחות שישלמו את חובם ב- 4 או 5 תשלומים יחויבו ב 30% מסכום הריביות. פטור בגין ריבית יינתן עבור תשלום חובות שנצברו החל מתאריך 1.1.20".

לכן, כך מסבירים בחברת החשמל, בכדי להימנע ככל שניתן מניתוק אספקת החשמל ללקוחות חייבים, יוצאת החברה במבצע נוסף לאכיפת הגביה - לקוח שישלם את חובו ימנע מניתוק.

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות בחברת החשמל הסביר: "בימים הקרובים תחל החברה בשליחת מסרונים לכל בעלי החוב, בפניה לתשלום חובם, לנוחות הלקוחות יצורף להודעה קישור לתשלום.

לאור ניסיונות הונאה שקרו לא פעם בעבר, חשוב להבהיר כי מסרוני חברת החשמל ישלחו רק ללקוחות חייבים, המסרונים כוללים את מספר החוזה וכתובת בעל החוזה וכן קישור ישיר לאתר החברה www.iec.co.il. במקרה של ספק ניתן לפנות מוקד 103

חברת חשמל חשבון חשמל צווי עיקול ניתוק חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד