כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
צעקות חשודות

צפו: המקום לזכר יהודה דימנטמן ויהודה גואטה הי''ד הושחת

ערבים חדרו לפאתי היישוב לשם – עלי זהב והשחיתו פינת חמד לזכר יהודה דימנטמן ויהודה גואטה הי''ד. הם פרצו גדר בדרכם למקום, וחיבלו במשאבות והרעילו מעיין של נוער הישוב. מתן פלג יו"ר אם תרצו - "תוצאה של הפקרות בטחונית"

צפו: המקום לזכר יהודה דימנטמן ויהודה גואטה הי''ד הושחת
השחתת המקום לזכר יהודה דימנטמן ויהודה גואטה הי''ד צילום: באדיבות המצלם

ערבים חדרו לפאתי היישוב לשם – עלי זהב והשחיתו פינת חמד לזכר יהודה דימנטמן ויהודה גואטה הי''ד שנרצחו על ידי פלסטינים. באמצע שבת, בזמן שהתושבים במנוחת צהריים מספר ערבים חדרו לפאתי היישוב לשם-עלי זהב והשחיתו ביום שבת האחרון את פינת החמד שהקימו נוער היישוב לזכרם. המצפה ממוקם ממש בפאתי היישוב, ליד גדר שפתוחה.

תום ניסני' תושב עלי זהב סיפר: סיימתי שיעור גמרא אצל השכן וירדתי עם הילד באופניים למעיין שליד הישוב. כבר בירידה שמעתי צעקות חשודות של ערבים וזיהיתי בערך 5 ממש על הגדר של הישוב ב"מסיק". עדכנתי כמה חבר'ה מהנהגת הישוב שיבואו לסייע, וניגשתי ישירות אל הערבים. דרשתי מהם להתרחק בתור התחלה 50 מטר מהגדר. הם התחילו לקפל את הציוד שלהם לאחר ויכוחים רגילים מי היה פה קודם ושאר ירקות. בסופו של דבר הם עזבו את המקום לחלוטין כשהבינו שהצבא גם בדרך".

עוד סיפר "בהמשך הערב הבנו כי הם פרצו גדר אחרת בדרכם למקום, וגם חיבלו במשאבות (לא בפעם הראשונה) והרעילו מעיין של נוער הישוב שנמצא בדרך לגדר, תוך שהם מזהמים בבקבוקים, שקיות ושאריות אוכל את כל האיזור הטבעי".

מתן פלג, יו"ר תנועת 'אם תרצו' מסר: "ערביי השטחים מקבלים ביטחון. כולנו ראינו כיצד באירוע ההזוי בבית אל בו חיילים קיבלו פקודה לא לירות למרות שידעו בבירור על כוונה לפגיעה. אין שום סיבה שתושבי לשם יצטרכו לסבול מההפקרות הבטחונית. חובה על צה''ל לחדד הנחיות ולפעול לעצירת ההרס, הביזוי והאלימות של ערביי רשות הטרור".

אם תרצו פלסטינים השחתה ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד