ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
דורש טנקים מגרמניה

ניצול שואה: "האכזריות הרוסית גרועה מהנאצים"

ניצול שואה דורש טנקים מגרמניה, הוא אמר כי "הפשיסטים הרוסים" עולים על הנאצים באכזריות. "העם הרוסי צריך להישפט על ידי בית דין על הפשעים באוקראינה". הוא אמר: "מעולם לא חשבתי שהזוועות של הפשיסטים הגרמנים לפני 80 שנה יחזרו על אדמת אוקראינה"

ניצול שואה: "האכזריות הרוסית גרועה מהנאצים"
רומן שוורצמן צילום: צילום מסך

רומן שוורצמן מאודסה - אוקראינה ששרד בילדותו את השואה, קרא לפוליטיקאים ולאזרחים גרמנים לחזק את התמיכה באוקראינה, שמתגוננת מפני התוקפן הרוסי. הוא אמר זאת בוועידה הבינלאומית של "זכויות אדם נגד רצח עם", שאורגן על ידי ארגון מברלין - גרמניה Liberale Moderne.

הוא הזכיר כי חוסר ההחלטיות של המערב כבר הוביל למותם של אנשים רבים, שניתן היה למנוע אם אוקראינה הייתה מקבלת בזמן נשק להגנה. במקביל, הוא הודה לגרמניה על הנשק שסופק, על חיזוק ההגנה האווירית והארטילריה האוקראינית.

"המטרה חייבת להיות ברורה וחד משמעית" אמר: "התבוסה הבלתי מותנית של הפדרציה הרוסית, הסיוע שלכם לא מספיק, אני מבקש מגרמניה לספק לנו טנקים וכלי רכב משוריינים, אני מבקש גם מהנהגת גרמניה ומדינות אחרות לתמוך בהקמת בית דין מיוחד לענישת פושעי מלחמה הוא הדרך היחידה להביא את האשמים לדין, מעולם לא חשבתי שהזוועות של הפשיסטים הגרמנים לפני 80 שנה יחזרו על אדמת אוקראינה ארוכת הסבל שלי, שיהיו שוב מחנות ריכוז, יהרסו ערים וכפרים, שאנשים שלווים ימותו" אמר.

הוא נאם בפני אנשים רבים: "רוסיה מבצעת בשיטתיות ובתכליתיות את רצח העם של העם האוקראיני, בדומה לסטלין והיטלר. הפדרציה הרוסית מנסה לחזור על זוועות מלחמות העולם, כאשר הנאצים ניסו להשמיד אותי כיהודי, והיום הרוסים רוצים להשמיד אותו בתור אוקראיני".

יום קודם לכן השתתף שוורצמן במושב הבונדסטאג, נפגש עם צירים גרמנים, דיפלומטים, מומחים, נציגי לשכת הנשיא הפדרלי כדי לדבר איתם כל סיוע לאוקראינה.

גרמניה גרמניה הנאצית מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין היטלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד