ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

ירושלים: פעילי 'טוב' הותקפו בבית וגן

קיצוניים תקפו את הפעילים שעסקו בחלוקת חומרים, ירקו עליהם ואיימו • בהמשך הגיעו למקום ראשי התנועה • צפו

ירושלים: פעילי 'טוב' הותקפו בבית וגן



בימים האחרונים ריססו אלמונים גרפיטי נגד רשימת ׳טוב לירושלים׳ על גדר ביתו של ראש הרשימה חנוך ורדיגר בשכונת הר נוף בירושלים. בכתובת הגרפיטי נכתב ״טוב הביתה. רק ג״. התקרית מצטרפת לשורה של התנכלויות מצד גורמים קיצוניים המזוהים עם דגל התורה בירושלים בשבועות האחרונים.

היום (א) גם הותקפו פעילים של ׳טוב לירושלים׳ בזמן חלוקת חומרים בשכונת בית וגן בעיר. קיצוניים ירקו על פעילי ׳טוב׳, תקפו אותם מילולית ואף איימו עליהם. למרות ההתקפות, נותרו הפעילים בשטח במשך שעות ארוכות, חילקו חומרים ושכנעו את תושבי בית וגן להצביע ל'טוב לירושלים'.

לקראת ערב הגיעו למקום חנוך ורדיגר, ראש רשימת 'טוב לירושלים', וזאבי סופר, מועמד במקום השלישי ברשימה, בכדי לעודד את הפעילים ולחזקם. השניים שוחחו עם תושבים ושיכנעו את המתלבטים. יצויין כי מאות מתושבי המקום הביעו התעניינות רבה בהסברי הפעילים והמועמדים ורבים אף הצהירו כי יצביעו, או שהם שוקלים ברצינות להצביע, לרשימת 'טוב לירושלים'.

במטה ההסברה של 'טוב לירושלים' מוסרים: "למרות הניסיונות לחבל בקמפיין שלנו אנו נמשיך ללא לאות במאמצי ההסברה והשכנוע. הציבור החרדי מאס בסיסמאות נבובות ובחוסר יחס מצד העסקנים. 'טוב לירושלים', מהבחינה הזו, היא עבור תושבי ירושלים כמים קרים על נפש עייפה. נציגנו יילחמו עבור הציבור ויעבדו בשבילו בכל הנושאים החשובים באמת ובראשם איכות החינוך ואפלייה בקבלה למוסדות חינוך, יצירת משרות המותאמות לציבור שלנו, וניקיון בשכונות של הציבור החרדי".











טוב ירושלים בחירות בית וגן תקיפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד