כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הותיר חמישה יתומים

טרגדיה: הרב עדי סופן ז"ל נהרג בתאונה קשה

מקרה קשה הלילה בכביש 44 סמוך לכפר חב"ד, הרב עין סופן ז"ל בן 36 מבית דגן נהרג לאחר שרכב על אופנוע. הותיר אחריו חמישה ילדים יתומים שנותרו ללא אבא. הלוויתו תתקיים אחר הצהריים בבית העלמין במושב אחיעזר

טרגדיה: הרב עדי סופן ז"ל נהרג בתאונה קשה
הרב עדי סופן ז"ל צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה קשה הלילה: הרב עדי סופן ז"ל בן 36 מבית דגן נהרגה הלילה בתאונת דרכים קשה בעת שרכב על אופנוע בכביש 44 סמוך לצומת כפר חב"ד.

דובר מד"א, זכי הלר מסר: הלילה בשעה 02:03 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על אופנוע שהחליק בכביש 44 סמוך לצומת חב"ד לכיוון רמלה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים שמיר-אסף הרופא הסמוך, גבר כבן 36 במצב אנוש תוך פעולות החייאה שם נקבע מותו. 

הפראמדיקים של מד"א אייל רוט ופז גוטמן סיפרו: "ראינו אופנוע על הכביש ובשוליים שכב גבר בשנות השלושים מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך פינוי דחוף לבית החולים שם נקבע מותו". 

הרב עדי סופן ז"ל יליד אשקלון, שהיה עמל לפרנסתו, התגורר ביישוב בית דגן שם פעל רבות לחיזוק היהדות במקום. היה אוהב תורה ולומדיה וחינך את ילדיו בדרך התורה והמצוות. הוא נמנה על קהיל חב"ד בשכונה החדשה של בית דגן.

הוא הותיר אחריו את רעייתו שתחי' וחמישה ילדים יתומים קטנים בהם תלמידות בית הספר החינוך העצמאי בראשון לציון.

מסע הלוויה יתקיים באזור השעה 15:00 בצהריים בבית העלמין אחיעזר שם ייטמן. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בית דגן כפר חב"ד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד