כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אנחת רווחה בעולם התורה

נס: זקן חברי מועצת חכמי התורה שוחרר מבית החולים | תיעוד

תיעוד מבית החולים 'מעייני הישועה': זקן חברי המועצת הגר"ש בעדני שוחרר לביתו לאחר כמעט חודש של אשפוז במצב קשה. בביתו נערכו שיפוצים לקראת שובו, יחד עם הציוד הרפואי הנדרש לרפואתו של הגר"ש בן ה- 95 בלעה"ר. המשיכו להתפלל לרפואתו השלמה | כל הפרטים

נס: זקן חברי מועצת חכמי התורה שוחרר מבית החולים | תיעוד
הגר"ש בעדני ביציאה מבית החולים צילום: יענקי פרבר

בשורה טובה ואנחת רווחה: זקן חברי מועצת חכמי התורה הגאון רבי שמעון בעדני ומנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס, שאושפז במצב קשה בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק לפני כמעט חודש שוחרר לביתו. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לראשונה, הגר"ש בעדני פונה מביתו בליל שבת קודש פרשת וילך לאחר שלא חש בטוב בעקבות טיפולים שעובר, נשאר לאשפוז ומאז מצבו ידע עליות ומורדות.  בבוקר יום שלישי של חול המועד חלה לפתע הידרדרות חמורה במצבו שהוגדר כקשה.

הגר"ש בעדני בן ה- 95 בלעה"ר היה זקוק לרחמי שמים מרובים והציבור התפלל לרפואתו. בעקבות מצבו התקיימה עצרת תפילה בחול המועד ברחובה של עיר בהשתתפות מרנן ורבנן גדולי ישראל בבית המדרש 'אור החיים' שבראשות ראב"ד תל אביב הגאון רבי ניסים בן שמעון ברחוב רבי עקיבא בבני ברק.

בשמחת תורה נרשם מעט שיפור במצבו ובני המשפחה הכניסו לרב ספר תורה לחדר טיפול נמרץ, הגר"ש שהיה ערני שמח עם ספר התורה שמחה גדולה.

היום, כאמור שוחרר לביתו מבית החולים בחסדי שמים, בזמן אשפוזו נערכו שיפוצים נרחבים בבית שנערך לקלוט את הגר"ש לאחר שובו מבית החולים יחד עם הציוד הרפואי הנדרש.

תלמידיו הרבים מגדירים את שחרורו מבית החולים כנס של ממש, "הרב היה במצב קשה שזה היה נראה שכבר הגרוע מכל קרה, אך בזכות תפילות עם ישראל שעושות רושם חל שיפור ניכר והרב שוחרר בחסדי שמים לביתו", אומר אחד התלמידים המקורבים. 

הציבור נקרא להמשיך להתפלל לרפואתו השלמה והמהירה של הגאון רבי שמעון בן חביבה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.

הרב שמעון בעדני בית חולים מועצת חכמי התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד