כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

ניקוי חלונות לעסקים

חלונות גדולים שנמצאים במגדל יכולים לתת תוספת גדולה לסביבת העבודה במשרד כיוון שנוף פנורמי והרבה אור גורמים ליצירתיות לראש פתוח בקרב העובדים

ניקוי חלונות לעסקים
ניקוי חלונות צילום: canva

בכל משרד ובכל עסק יודעים שמוצר טוב הוא תנאי הכרחי לקיום העסק ובלי שירות טוב וברמה גבוהה אי אפשר להצליח. אבל כדי שלקוחות ייכנסו בכלל לעסק שלנו וכדי שתהיה מוטיבציה לעובדים שלנו, חשוב מאוד שסביבת העבודה תהיה נעימה ומזמינה.

עסק שמתקיימות בו פגישות עם לקוחות וספקים ועובדים שמגיעים למשרד כל יום, כפי שהוא מקפיד שהפגישות העסקיות יתקיימו במשרד מרוהט, נקי, נעים ומעוצב בטעם טוב. שמגישים כוס קפה וכיבוד קל, שסביבת המשרד, הכניסה, המטבחון, השירותים וחדר הישיבות יהיו נקיים - כך הוא גם צריך להקפיד  שהחלונות יהיו נקיים. חלונות גדולים שנמצאים במגדל יכולים לתת תוספת גדולה לסביבת העבודה במשרד כיוון שנוף פנורמי והרבה אור גורמים ליצירתיות לראש פתוח בקרב העובדים.

לכן ניקוי חלונות לעסקים אינו שירות שרק בא לתת מענה אסתטי בלבד או צורך שמחייב את בעל המשרד ליישר קו עם שאר המשרדים במגדל.

ניקוי חלונות לעסקים - למה זה חשוב?

חלונות שאינם מטופלים ושלא מתחזקים את הניקיון שלהם בסופו של דבר מתכסים באבק, לכלוך, צבע, חול והפרשות של ציפורים שנדבקים עליהם. מצב זה גורם לחסימת קרני האור מהשמש והנוף שנשקף מהחלון, כאשר חלל המשרד יהיה עכור ולא יעודד סביבת עבודה חיובית.

בעל עסק שחשוב לו למנוע תסכול בקרב העובדים, שרוצה ליצור אווירה טוב במהלך העבודה ובזמן פגישות עסקיות ורוצה לחשוב על הפרטים שלכאורה מרגישים שוליים משקיע בניקוי החלונות. 

למה ניקוי חלונות לעסקים בישראל הוא שירות חיוני?

בעשרות השנים האחרונות הולכת וגדלה תופעת הבנייה לגובה. מגדלים, רבי קומות וגורדי שחקים צומחים ומתרבים בכל עיר מתקדמת בעולם המערבי. משרדי עורכי דין, מרפאות ציבוריות, קליניקות פרטיות, בנקים, משרדים ממשלתיים, חברות ביטוח, משרדי פרסום, חברות הייטק ועוד .כדי לתת מענה לניקוי חלונות לעסקים שנמצאים במגדלים אלו יש צורך בשירות מקצועי של ניקוי חלונות בגובה שמותאם לאופי הבנייה.

הערים המרכזיות בישראל מתאפיינות באזורים עם מגדלי משרדים שמתרבים והולכים וכך גם הביקוש לשירות ותחזוקת המגדלים כולל ניקוי החלונות במגדלים אלו.

כדי להתאים את סביבת העבודה של עסקים במגדלי תעסוקה חדשים לסטנדרט הבנייה שמתאפיין בריבוי חלונות, חשוב לשמור על החלונות נקיים שיאפשרו לאור להיכנס אל תוך המשרד ושיאפשרו לעובדים להנוף מהנוף הפנורמי שמשתקף מהחלון.

ניקוי חלונות לעסקים על ידי חברה מקצועית

בבניינים שמתאפיינים בבנייה נמוכה ניקוי החלונות מתבצע בקלות. חלונות בבניינים אלה נפתחים החוצה או נשלפים מהמסילה והניקוי שלהם פשוט ונוח. לעומת זאת, חלונות במגדלים הם קבועים ומהווים חלק בלתי נפרד ממסגרת הבניין ולכן הניקוי שלהם יכול להתבצע אך ורק מבחוץ. כמובן שצריך להוסיף את העובדה שמדובר במגדל גבוה והצורך לנקות את החלונות לכל אורך הבניין. לכן ניקוי חלונות לעסקים במגדלים הוא לא נוח במיוחד ולא יכול להתבצע על ידי כל חברת ניקיון. באמצעות חברת דוד קלין ניתן להתגבר על האתגרים האלה. העובדים של דוד קליו מנוסים ובעלי ידע מקצועי בגלישת סנפלינג ומוסמכים בהדרכות וקורסים הנדרשים במסגרת החוק.

בנוסף לשמירה על בטיחות העובדים שלנו אנחנו לא מתפשרים על רמת שירות הניקיון שלנו. הלקוחות שלנו מקבלים שירות ברמה הכי גבוהה בתחום, ולכן שכירת השירות שלנו מאפשר ללקוחות שלנו ראש שקט ורגוע במהלך ביצוע העבודה.

ניקוי חלונות לשיפור האווירה העסקית והמקצועית

אז אם יש לכם משרד במגדל והחלונות בו עכורים ומכוסים באבק שנדבק לחלון ולא יורד, כתמי צבע והפרשות של יונים עם "קישוטים" לא נעימים שאינם הולמים ומכבדים מראה של עסק, התקשרו לדוד קלין או השאירו פנייה באתר ונציג שלנו יתאם איתכם תאריך לניקוי החלונות.

 

המאמר נכתב ע"י צוות התוכן של צריח מדיה - אסטרטגיה שיווק ומיתוג

ניקוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד