א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

נתניהו בבר אילן: "איראן רוצה בהשמדת ישראל"

ראש הממשלה נשא דברים בכנס באוניברסיטת בר אילן, והתייחס לאיום האיראני ולמשא ומתן עם הפלסטינים

נתניהו. צילום ארכיון
נתניהו. צילום ארכיון



במסגרת כנס שנקרא 'ישראל בשנת 2020' שהתקיים באוניברסיטת בר אילן, נשא ראש הממשלה בנימין נתניהו דברים, תוך שהוא מתמקד בחימום ביחסי ארה"ב-איראן ובהשלכות הנגזרות מכך.

"מאמציה של איראן נמשכים", פתח ראש הממשלה. "מטרתה להשתלט על כל המזרח התיכון ואף מעבר לו ולהשמיד את מדינת ישראל. זו אינה ספקולציה, זו המטרה. אני לא מאמין לנשיא איראן שאמר שתוכנית הגרעין היא לצורכי שלום. מי שמאמין לדבריו צריך לשאול את איראן את השאלה הבאה: 'מדוע אתם צריכים צנטריפוגות ופלוטוניום? הרי הם אינם נדרשים כלל לאנרגיה גרעינית לצורכי שלום?'".

"כל עוד איראן לא התפרקה מהצנטריפוגות ומהכורים, אין להרפות כהוא זה מהסנקציות", הדגיש נתניהו, והוסיף: "להיפך, יש להוסיף עליהן. זו אמת חדה ופשוטה, דרך הערפל שהם מנסים לפזר. אם פניהם לשלום הם יסכימו. יפרקו - יקבלו, לא יפרקו - לא יקבלו".

בהמשך דבריו התייחס ראש הממשלה למשא ומתן עם הפלסטינים: "ישראל מעוניינת להביא לקץ הסכסוך ולשלום אמיתי בשטח, לא על הנייר. זוהי משאת נפשם של כל הישראלים. אבל מי שחשב שזה לב הסכסוך במזרח התיכון, עלול להישמע מגוחך. זה גם לא מה שקורה במצרים, לוב, תימן, אלג'יריה, עיראק וכן הלאה. סיום המשא ומתן יוכתר בהצלחה רק אם יושתת על יסודות של ההווה והאמת ההיסטורית. לצערי, האמת נמצאת תחת מתקפה של אויבנו, שמנסים לקעקע את הקשר שלנו עם ארץ ישראל".
איראן שלום גרעין בר אילן פצצה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד