כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מדינת כל מסתנניה

הח"כ תקף: "צעירים בורים בתנ"ך ללא שום ידע על יסודות קיומנו"

יריב לוין נאם היום בכנס שדרות לחברה וחינוך במכללה האקדמית ע"ש קיי, ותקף את שרת החינוך: "ארץ ישראל שייכת לעם ישראל - את האמירה הפשוטה והנכונה והוצדקת הזו לא תשמעו גם מפיו של רוה"מ ישראל יאיר לפיד. לפיד לא ניסה לענות לאלה שמערערים על זכותנו על מדינתנו והחיה את האיוולת של הקמת מדינת טרור בליבה של ארצנו"

 הח"כ תקף: "צעירים בורים בתנ"ך ללא שום ידע על יסודות קיומנו"
יריב לוין נואם בכנס צילום: כנס שדרות - מכללת קיי

חה"כ יריב לוין (ליכוד) השתתף הבוקר בכנס שדרות לחברה וחינוך במכללה האקדמית ע"ש קיי בבאר שבע ותקף בחריפות את מדיניות רוה"מ לפיד בנושא מתווה הגז, יוקר המחיה והביטחון. "ארץ ישראל שייכת לעם ישראל - את האמירה הפשוטה והנכונה והוצדקת הזו לא תשמעו גם מפיו של רוה"מ ישראל יאיר לפיד".

לדבריו, "לפיד לא ניסה לענות לאלה שמערערים על זכותנו על מדינתנו והחיה את האיוולת של הקמת מדינת טרור בליבה של ארצנו. ישראל החליפה את העוצמה הכלכלית בכניעה ללבנון, הובלנו ארבעה הסכמי שלום משמעותיים מתוך עוצמה ומאידך קיבלנו רפיסות מדינית. ממשלת אוסטרליה, מידידותיה הגדולות של מדינת ישראל ביטלה את הכרתה בירושלים כבירתנו, וכל זה מבוא לכל מה שקורה בהפניית עשרות מיליארדים ללא פיקוח ובוחן תמיכות לעסקני הציבור הערבי מתוך מטרה לגיוס מצביעים ולא מתוך מטרה לסייע לאזרחים. בכל הנוגע לביטחון אישי מפקירים את הציבור הערבי ועדיין ממשלת השמאל עוסקת רק בבעיה אחת רחמנא ליצלן - הזהות היהודית של המדינה, כשמטרת השמאל היא לא רק מסירת חלקי מולדת אלא מטרתה הפיכת מדינת ישראל למדינה אוניברסלית מדינת כל מסתנניה".

עוד אמר: "איפה יושבים חילי טרופר וביטון שיושבים יחד עם שאשא ביטון שמוחקת את התנ"ך דורות של צעירים שיגדלו ללא שום ידע על יסודות קיומנו כעם הנצח וכמי שאמורים להוות כעמודי טווח לעולם כולו? מידי יום אנו עדים למראות קורעי לב מול אנשים חסרי אונים מול יוקר המחייה המשתולל ואני שואל את לפיד - איך אתה יכול להסתכל לאנשים האלה בעיניים? תפקידך כרוה"מ לדאוג שישראל תרגיש כמה פחות את המשבר העולמי ותצא ממנו ראשונה כפי שהיו במשברי 2003 ו-2009 כשנתניהו ושטייניץ הוציאו את המשק מהמשבר והביאו לצמיחה מדהימה והעניקה מענה משמעותי ויצאה ראשונה מהמשבר".

"לפיד בקוצר רואי נאבק בהוצאת הגז מהים, בחורף הקרוב בזמן שבאירופה לא יוכלו לחמם את בתיהם בחורף הקרוב בישראל יהיה גז זול ללא הגבלה והכנסות של מיליארדים בייצוא, גם חברי הכנסת מהמשאל מודים היום שממשלות הליכוד היו טובות בהרבה מהממשלה הנוכחית ולכן גנץ ליברמן לפיד וחבריהם יורדים הכי נמוך שאפשר ומחרימים הם לא מחרימים את נתניהו אלא את האזרחים ובזים לחצי עם, ואחרי כל זה הם קוראים לעצמם המחנה הדמוקרטי הממלכתי זו היא צביעות".

שדרות הסכם הגז ישראל לבנון יריב לוין יפעת שאשא ביטון יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד