י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לקראת הכרעה

חילוקי דעות בבית היהודי: לחץ על שקד לפרוש

בעקבות הדשדוש בסקרים, במפלגת 'הבית היהודי' דנים אם לפרוש מהמרוץ: בעוד היו"ר חגית משה וחלק מסביבתה של שקד חושבים שכן, חלק מהמועמדים חושבים שצריך להמשיך: "לא מפחדים מדרך ארוכה" • הערב שקד תכנס מסיבת עיתונאים; ההערכה: עדיין לא תכריז על פרישה

חילוקי דעות בבית היהודי: לחץ על שקד לפרוש
יוסי ברודני צילום: צילום מסך ערוץ 14

שבוע לבחירות: יו"ר רשימת 'הבית היהודי' איילת שקד מקיימת דיונים לגבי פרישה מהמרוץ, ומאחורי הקלעים ישנם חילוקי דעות בתוך המפלגה לגבי ההחלטה - אותה יכריעו בימים הקרובים.

לפי הסקרים, סיכויה של המפלגה לעבור קלושים, ועל פי רובם היא אינה עוברת את ה-2% ורחוקה מאחוז החסימה. בימים האחרונים מתקיימים דיונים בין ראשי 'הבית היהודי', וב'חדשות 12' דווח כי ראש המפלגה חגית משה, שלא מתמודדת לכנסת, מצדדת בפרישה מהמרוץ והמליצה לשקד לפרוש.

בבית היהודי מכחישים את הדיווח: "חגית משה לא אמרה לאיילת שקד לפרוש. שקד ממשיכה עד הסוף", הצהירו, אך גם חלקים בסביבתה של שקד חושבים שצריך לפרוש. גורם בקמפיין אמר לנו: "הרגשה במטה היא של פרישה".

יחד עם זאת, כמה מהמועמדים חושבים שצריך להמשיך למרות אי המעבר בסקרים. "קורא לכולם להמשיך ולתת כתף תחת האלונקה ולהילחם על כל קול. אסור שמפלגת הבית היהודי ההיסטורית תיעלם מהמפה הפוליטית", כתב יוסי ברודני, מספר 2 ברשימה וראש עיריית גבעת שמואל, והעביר מסר: "הבית היהודי תרוץ עד הסוף. אנחנו לא מפחדים מדרך ארוכה".

שקד, שהצהירה בראיונות האחרונים כי תמשיך לרוץ עד הסוף, תכנס הערב בשעה 20:00 מסיבת עיתונאים בה תתייחס להחלטתה - ההערכה היא שכרגע לא תכריז על פרישה.

הבית היהודי חגית משה איילת שקד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד