כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הסית לרצח יהודים

החברה העולמית תסיים את ההתקשרות עם גדול האנטישמיים

הליגה נגד השמצה מברכת על החלטת חברת אדידס לסיים את ההתקשרות עם קניה ווסט, בעקבות התבטאויותיו האנטישמיות האחרונות. אדידס ניתקה את הקשר עם קניה ווסט, לאחר ההערות האנטישמיות המרושעות שלו שהסיתו לרצח יהודים

החברה העולמית תסיים את ההתקשרות עם גדול האנטישמיים
מותג נעלי Adidas צילום: unsplash

הליגה נגד השמצה הודיעה כי היא מברכת על החלטת חברת אדידס העולמית לסיים את ההתקשרות עם המוזיקאי האמריקני קניה ווסט, בעקבות התבטאויותיו האנטישמיות האחרונות. ווסט כתב: "אני ישנוני קצת הערב אבל כשאתעורר אעבור לכוננות רמה 3 כלפי היהודים. מה שמצחיק הוא שאני לא יכול להיות אנטישמי כי שחורים הם בעצם יהודים. שיחקתם בי וניסיתם להחרים את כל מי שמתנגד לאג'נדה שלכם".

הציוץ עורר סערה גדולה מאוד, מאחר והוא קורא למעשה לאלימות נגד יהודים. טוויטר הבינה זאת, והגיבה בצעד חריג: חסימת חשבונו של הזמר הפופולארי. בנוסף, גם אינסטגרם, רשת חברתית נוספת בה לווסט השפעה רבה, חסמה את חשבון הזמר. לאחר הסערה שנוצרה בעקבות הציוץ האנטישמי והתבטאויות נוספות נגד יהודים, הודיעה חברת הביגוד וההנעלה אדידס כי היא בוחנת מחדש את שיתוף הפעולה שלה עם ווסט, המסב לו מיליונים רבים של דולרים. והיום הודיעה החברה כי היא תסיים איתו את הקשרים.

ג'ונתן גרינבלט, המנכ"ל העולמי של הליגה נגד השמצה, מסר את ההודעה הבאה: "זוהי התפתחות חיובית מאוד. הדבר ממחיש שאנטישמיות אינה מקובלת ויש לה השלכות. ללא ספק, אדידס עשתה את הדבר הנכון בכך שהיא ניתקה את הקשר עם קניה ווסט, לאחר ההערות האנטישמיות המרושעות שלו. היינו גאים לראות רבים שהצטרפו לקמפיין #RunAwayfromHate, של הליגה נגד השמצה, שלחץ על אדידס לקבל ההחלטה הזו, כולל אלפי האנשים ששלחו מיילים, עשרות הסלבריטאים שהשמיעו קול, והמותגים הבולטים שניתקו קשרים. ביחד, כל המרכיבים הללו שלחו איתות חד משמעי שהניע את החברה לפעול. בסופו של דבר, הפעולה של אדידס מעבירה מסר חזק שלאנטישמיות ולקנאות אין מקום בחברה".

אדידס אנטישמיות בארה"ב הליגה נגד השמצה גרינבלט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד