כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לרגל יום הולדתו

מה איחל ראש הממשלה לרבה של קייב?

בעיצומה של התמודדות עם הפסקות חשמל בכל רחבי אוקראינה ומתקפות חוזרות ונשנות של מל"טים איראניים, שיגר ראש ממשלת אוקראינה מכתב ברכה לרבה של קייב הרב יונתן מרקוביץ לרגל יום הולדתו. "פעילותך מסייעת ללכידות האוקראינית"

 מה איחל ראש הממשלה לרבה של קייב?
הרב מרקוביץ עם הקהילה בקייב צילום: באדיבות המצלם

בעיצומה של התמודדות עם הפסקות חשמל בכל רחבי אוקראינה ומתקפות חוזרות ונשנות של מל"טים איראניים, שיגר ראש ממשלת אוקראינה דניס שמיהל מכתב ברכה לרבה של קייב הרב יונתן מרקוביץ לרגל יום הולדתו. במכתב, אותו הוא כותב בשם ממשלת אוקראינה, מציין ראש הממשלה את בחירתו של הרב מרקוביץ להישאר לצידם של בני קהילתו גם בתקופת המלחמה ולא לנטוש את אוקראינה למרות המצב הקשה.

"הפעילות שלך בימים אלה של מלחמה, מעניקה תמיכה רוחנית המסייעת ללכידות של העם האוקראיני, שהיא ערובה לניצחון על האויב ולשמירה על אחדות העם", כתב ראש הממשלה במכתבו.

הפוליטיקאי הבכיר שומר על ידידות עמוקה עם הרב מרקוביץ, כבר שנים ארוכות. גם בערב ראש השנה, כששהה בעצרת האו"ם, טרח להתקשר לרב מרקוביץ לאחל שנה טובה ואף שיגר מכתב ברכה מיוחד לשנה החדשה לרב מרקוביץ וליהודי אוקראינה. את מכתבו מסיים ראש ממשלת אוקראינה באיחול לבבי ש"אלוקים ימשיך לעזור לך במעשים הטובים שאתה עושה למען אזרחי אוקראינה והחברה האוקראינית כולה".

המכתב של ראש הממשלה האוקראיני לרבה של קייב.

הרב מרקוביץ קייב מלחמת אוקראינה רוסיה ראש הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד