כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הקרב על הקול הערבי

רה"מ לפיד בנצרת: "אתם מצביעים על חייכם"

במסגרת המאמצים להעלות את אחוז ההצבעה במגזר הערבי כדי להחליש את גוש נתניהו, רה"מ לפיד הגיע היום לעיר נצרת ונועד עם ראש העיר וראשי רשויות ערביות נוספים. "אם האזרחים שלכם לא יצאו להצביע הם צריכים להבין שגם מה שניתן בשנה האחרונה יילקח מהם"

רה"מ לפיד בנצרת: "אתם מצביעים על חייכם"
לפיד וראש העיר נצרת צילום: קובי וולף

שבוע לבחירות: ביש עתיד מנסים לעלות את אחוזי ההצבעה במגזר הערבי כדי לשמר את הגוש ולנסות להקים בלוק חוסם כנגד ממשלת הימין וגוש נתניהו ולצורך כך הגיע היום יו"ר המפלגה, ראש הממשלה לפיד לביקור בעיר נצרת ונפגש עם ראש העיר עלי סלאם וכ- 20 ראשי רשויות ערביות נוספים.

במהלך הישיבה אמר לפיד: "אם האזרחים שלכם לא יצאו להצביע הם צריכים להבין שגם מה שניתן בשנה האחרונה יילקח מהם. אתם מצביעים על חייכם, אתם מצביעים על השותפות".

במהלך המפגש התייחס לפיד לסוגית השותפות עם הערבים: "האחריות של החברה הערבית לגורלה מתבטא בסופו של דבר בהיותה חלק מהדמוקרטיה".

כדי לעודד את ההצבעה התריע לפיד בפני ראשי הרשויות: "אני אומר, אתם הולכים להצביע, אתם מצביעים על האלימות בחברה הערבית, אתם מצביעים על תוכניות מתאר, אתם מצביעים על תוכנית החומש הבאה, אתם מצביעים על השאלה איזה אמצעים אתם כראשי רשויות תקבלו בשנים הקרובות".

נצרת יאיר לפיד המגזר הערבי בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד