ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024
אמירה מקוממת

סערה: הח"כית הערבייה מבכה את חיסול המחבל משכם: "שהידים"

חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן ממפלגת חד"ש תע"ל עוררה סערה פוליטית לאחר שפרסמה פוסט בו ביכתה על מותם של מחבלי 'גוב האריות' במהלך הפעילות הלילית של כוחות הביטחון בשכם. השר גנץ הגיב לדבריה: "היא מוכיחה שוב שלא ניתן לשלב את הרשימה המשותפת בממשלה"

סערה: הח"כית הערבייה מבכה את חיסול המחבל משכם: "שהידים"
הלוויות המחבלים בשכם צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

אמירה מקוממת של חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן ממפלגת חד"ש תע"ל שמתייחסת לחיסול הבוקר (שלישי) של מחבלי גוב האריות ומבכה את מות "השהידים".

"שכם נפרדה היום מהשהידים שלנו", כתבה חברת הכנסת בפוסט בפייסבוק, "העם הפלסטיני שלנו נפרד מהשהידים שלו. ככל שהכיבוש מגביר את פשעיו ההתנגדות העלתה שיעור חשוב בהיסטוריה של אנשים".

האמירה המקוממת של חברת הכנסת מגיעה שבוע לבחירות בו לפיד, העומד בראש מחנה 'רק לא ביבי', לא דוחה אפשרות שיקים ממשלה שתישען על קולות חברי הרשימה המשותפת.

דבריה של תומא סולימאן הובילו לתגובות נזעמות מחברי גוש הימין שתקפו את ראש הממשלה לפיד שכאמור לא שולל שיתוף פעולה פוליטי עם חברי הכנסת מהרשימה המשותפת.

שר הביטחון בני גנץ הגיב: "ח"כ עאידה תומא-סלימאן מוכיחה שוב שלא ניתן לשלב את הרשימה המשותפת בממשלה ולא ניתן להישען עליהם להקמתה. ביטחון ישראל קודם להרכבת קואליציה".

שכם טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד