כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בן דודו של חבר הכנסת

טרגדיה מעבר לים: מטייל ישראלי נהרג ממפולת סלעים

במהלך טיפוס הרים בנפאל, נהרג ד"ר אסף בן ברק. הוא ביצע מסלול אתגרי שכלל טיפוס בגובה רב באזור טיליצ'ו. על פי ההערכות, בן ברק נהרג בעקבות מפולת סלעים שהתרחשה באיזור. מטיילים שעברו במקום מצאו אותו ללא רוח חיים | בן דודו מכהן בכנסת ישראל מטעם 'יש עתיד'

טרגדיה מעבר לים: מטייל ישראלי נהרג ממפולת סלעים
ד"ר אסף בן ברק צילום: באדיבות המשפחה

במהלך טיול באיזור האנאפורנה שבנפאל, נהרג ד"ר אסף בן ברק ז"ל, בן ה- 71 לאחר שנפגע במהלך מסלול אתגרי, הכולל טיפוס בגובה רב באזור טיליצ'ו. על פי ההערכות, בן ברק נהרג בעקבות מפולת סלעים שהתרחשה באיזור. כך דיווח משרד החוץ שאנשים מסייעים בהעברת הגופה לישראל.

בן ברק, רופא משפחה מטעם 'כללית' בעיר שדרות, ביצע מסלול אתגרי, ובמהלך מסלולו, התרחשה ככל הנראה מפולת הסלעים שפגעה בו פגיעה קטלנית. בן דודו, יו"ר ועדת חוץ וביטחון ח"כ רם בן ברק מ'יש עתיד' סיפר לאתר 'וואלה': "קצת דאגנו לו שם בהרים, הוא לא היה בחור בן 17, אבל כזה היה האיש, קיבלנו ממנו תמונות מהטיול בקבוצת בני הדודים בווצאפ. הוא אמר שהמסלולים מאתגרים, אך יפים ושהוא מאד נהנה".

ח"כ לשעבר מ'יש עתיד' חיים ילין, אמר ל'וואלה' כי "הוא היה מוכר שם, כרופא הוא תמיד עמד שם לרשות כל מי שחלה או נפצע. הוא היה מטייל מנוסה, ובכל זאת זה קר. רב חב"ד בקטמנדו ניסה להניא אותו מללכת בגלל התנאים הקשים אחרי השיטפונות של השבועות האחרונים. הוא התעקש ואמר שבא בשביל ההליכה".

מטייל ישראלי נפאל משרד החוץ רם בן ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד