כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
ניצלו את ההזדמנות

ה-FBI חוקר מספר חרדים בחשד ללקיחת מיליונים במרמה

ה-FBI בניו יורק חוקר מספר חרדים בחשד שהוציאו מיליונים במרמה מהרשויות. חלקם מואשמים בהונאת בנקים ולקיחת הלוואות קורונה על שם חברות שלא קיימות ורישום בני משפחה לעסקים שלא קיימים. הם הקימו חברות סרק וגרפו לכיסם מענקי קורונה במיליונים

ה-FBI חוקר מספר חרדים בחשד ללקיחת מיליונים במרמה
צללית חרדים צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

חילול השם: ה-FBI חוקר מספר חרדים בניו יורק בחשד להוצאת כספים במרמה, באחד המקרים שני שותפים המשתייכים לחסידות גדולה, הוציאו שני מיליון דולר במרמה.

על פי המידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' שני השותפים פתחו חברות פיקטיביות בזמן הקורונה, הם ניצלו את ההזדמנות שהרשויות לא יכלו לבדוק כל חברה וחברה, מאחר ובארצות-הברית מאוד קל לפתוח חברה בע"מ ללא בירוקרטיה מסבכת. נדרש עורך דין שילווה את החברה, למלא טופס באתר האינטרנט של רשות המיסים ויש לך חברה רשמית על שמך. כך בדרך הזו הם פתחו לפחות 10 חברות שלא קיימות.

בני משפחותיהם נרשמו כעובדים, הונו בנקים, זייפו תלושי משכורת, סיפרו שנאלצו לסגור את העסק ולשחרר עובדים הביתה, כי אין להם משכורות לשלם, וכך הוציאו במרמה שני מיליון דולרים. אך לאחר שהסתיימה מגיפת הקורונה, רשויות החוק החלו לבדוק לעומק את המענקים וההלוואות שהם נתנו לבעלי עסקים, וככה הם הגיעו לשני השותפים בברוקלין, וגילו שהם הונו את הרשויות מכל זווית אפשרית.

השניים נעצרו לחקירה ושוחררו בערבות, מצבם המשפטי עדיין לא ברור. אך מה שבטוח שרשויות החוק ממשיכות לבדוק כל אדם שקיבל סיוע כספי בזמן הקורונה.

חוקרי FBI ברוקלין קורונה הונאת בנקים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד