י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"מאבק בנקודות השורש"

דו"ח חדש: אבי מעוז ראשון בדירוג לזהות היהודית

דו"ש חדש בדק מה דירוג חברי הכנסת מגוש הימין למען הזהות היהודית בכנסת היוצאת, ומי שנמצא במקום הראשון מבין הח"כים הוא יו"ר מפלגת 'נעם' אבי מעוז: "הניסיון מלמד כי פגיעה בזהות ובצביון המדינה משפיעה לרעה גם על שאר התחומים"

דו"ח חדש: אבי מעוז ראשון בדירוג לזהות היהודית
מליאת הכנסת צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הארגון חותם, הפועל במטרה להשיב את היהדות למרכז סדר היום, ערך דו"ח הבודק מי מחברי הכנסת בגוש הימין פועל הכי הרבה לטובת הזהות היהודית.

הדו"ח מגיע לקראת הבחירות לכנסת ה-25, והוא הסוקר את פעילותם של חברי כנסת נבחרים מגוש הימין לחיזוק הצביון היהודי של מדינת ישראל, בכנסת היוצאת. לפי הדו"ח, במקום הראשון: חבר הכנסת אבי מעוז, יו"ר מפלגת 'נעם'.

אחריו לפי סדר חברי הכנסת אורית סטרוק ובצלאל סמוטריץ' מהציונות הדתית, שלמה קרעי מהליכוד, שמחה רוטמן, אופיר סופר ואיתמר בן גביר גם כן מהציונות הדתית.

ב'חותם' אומרים כי הם מזהים כי האתגר המרכזי והחשוב ביותר שאיתו מתמודדת מדינת ישראל הוא המאבק על זהותה וצביונה היהודי של המדינה. "מאבק זה עוסק בנקודת השורש, בבירור הבסיסי מה זו המדינה הזו, מה הייחודיות שלה, מה הערכים שלה ולאן היא שואפת להתקדם. פגיעה בכל נקודה בגוף היא חמורה ומצריכה טיפול, אך פגיעה בלב או בשורש היא חמורה שבעתים".

עוד מוסיפים בחותם, כי "הניסיון מלמד כי פגיעה בזהות ובצביון המדינה משפיעה לרעה גם על שאר התחומים, ומחלישה את האמונה בצדקת הדרך ואת היכולת להתמודד גם עם אתגרים ביטחוניים, לאומיים ועוד".

יו"ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז מסר בתגובה: "מודה לארגון חותם על פעילותם. היום כולם מבינים שהזהות היהודית היא החשובה ביותר, והמהותית ביותר. בבחירות הקרובות כולנו נבחר במפלגות הפועלות לחיזוק זהותה היהודית של המדינה, ולא חלילה, במפלגות שידרדרו אותנו לעבר מדינת כל אזרחיה".

ארגון חותם אבי מעוז מפלגת נעם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד