י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
היה או לא היה?

פרשת הזמנת הרצח ע"י ליברמן: זה מה שעלה בבדיקת הפוליגרף

לאחר שחשף באיחור של שנים כי ליברמן היה מוכן לשלם תמורת רצח ניצב במשטרה, יוסי כמיסה שהזמין את ליברמן לפוליגרף וביקש שיסיר את חסינותו, ערך אחת כזאת והערב נחשף בחדשות 13 כי הוא נמצא דובר אמת

פרשת הזמנת הרצח ע"י ליברמן: זה מה שעלה בבדיקת הפוליגרף
יוסי כמיסה צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

יוסי כמיסה, מי שהיה יועצו של ליברמן בראשית שנות ה-2000 פותח פה על הבוס שלעבר וכינה אותו "ראש ארגון פשע, נוכל ומושחת". הוא גולל בפוסט עצבני שפרסם כיצד שלח אותו ליברמן כחבר כנסת, לבצע מעשי שחיתות לכאורה ואף ניסה להזמין אצלו רצח של ניצב לשעבר במשטרה. ליברמן בזמנו הכחיש את הדברים מכל וכל ואף עורר סערה כשכינה אותו שליח של נתניהו שמעליל עליו דברים בסגנון של 'גבלס'. 

ב'חדשות 13' נחשף הערב כי כמיסה נמצא דובר אמת בבדיקת פוליגרף שעבר בפיקוח הערוץ. במילים פשוטות ניתן לומר כי עשרות ואולי אפילו מאות אלפי איש  עומדים להצביע למפלגה שבראשה עומד אדם אשר הזמין רצח של ניצב במשטרה, מיותר לציין שעל דברים פחותים מכך המדינה סערה וערוצי התקשורת פתחו בשידורים חיים מהפגנות הבודדים.

כזכור לאחר ההשתוללות של ליברמן נגדו, עורך הדין של כמיסה, עו"ד אייל בסרגליק, שלח מכתב בשמו של מרשו, במסגרתו דרש משר האוצר להסיר את חסינותו. בנוסף, עדכן בסרגליק את עורכי-דינו של ליברמן כי בכוונתו לפתוח בהליכים אזרחיים ו/או פליליים מכוח חוק איסור לשון הרע נגד השר.

"לאור התבטאויות רבות ומרבות של ליברמן כלפי כמיסה בערוצי התקשורת ובמקומות נוספים, בכוונת כמיסה להגיש נגדו תביעה אזרחית ו/או קובלנה פלילית בעילה של לשון הרע", כתב בסרגליק במכתב ששלח לעורכי דינו של ליברמן, והוסיף: "אשר על כן, נבקש מליברמן להגיש בקשה להסרת החיסיון המוקנה לו מכוח תפקידו, במטרה להגיש נגדו תביעה אזרחית של לשון הרע ו/או קובלנה פלילית".

אביגדור ליברמן יוסי כמיסה בחירות לכנסת ה-25 בדיקת פוליגרף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד