א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
סמוך לקלנדיה

נמנע פיגוע: מאבטחים ושוטרים השתלטו על צעיר כשברשותו סכין

צעיר פלסטיני שהגיע למחסום קלנדיה עורר את חשדם של כוחות הביטחון במקום שמצאו בכליו סכין והצליחו לעצור אותו ללא שימוש בירי | בתום חקירה התברר כי הצעיר הפלסטיני הינו מחבל שהיה בדרכו לבצע פיגוע דקירה באמצעות הסכין

נמנע פיגוע: מאבטחים ושוטרים השתלטו על צעיר כשברשותו סכין
מעבר קלנדיה צילום: פלאש 90

לפני זמן קצר, כוחות הביטחון הפועלים במחסום קלנדיה שבצפון ירושלים, הבחינו בחשוד פלסטיני בן 16, פלסטיני שמסתובב רגלית בין רכבים שחלפו במעבר הרכוב באופן מחשיד ומתקרב לכיוונם.

מאבטחים אזרחיים המאיישים את המעבר יחד עם שוטרי מחוז ירושלים, בקשו ממנו לעצור. כשהתקרבו לעברו, זיהה הכוח כי הוא מחזיק בידו שקית ובתוכה סכין. בשלב מסויים כשניסה להימלט חזרה, כוחות הביטחון החלו בנוהל מעצר חשוד ואז השליך החשוד מידו את השקית ונעצר.

כוחות נוספים של מחוז ירושלים ומג״ב הוזעקו למקום והצעיר נלקח לחקירה. מתחקור ראשוני עולה חשד כי החשוד התכוון לבצע פיגוע דקירה באמצעות הסכין שנמצאה ברשותו.

בתוך כך, מלפני זמן קצר נודע כי כוחות צה"ל ושב"כ עצרו את המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בפונדוק שבשומרון מוקדם יותר. המחבל שדקר אזרח ישראלי ופצע אותו באורח בינוני נמלט מן המקום, ונעצר בעקבות סריקות נרחבות ופעילות מודיעינית של שב"כ. הוא הועבר לחקירת כוחות הביטחון.

ניסיון פיגוע פיגוע דקירה מחסום קלנדיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד