י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הכריע את שאלת הפרישה?

צפו: הסקר שעליו מסתמכים בבית היהודי

מס' 2 בבית היהודי הציג הערב סקר לפיו 44% מהציבור הדתי לאומי שרוצה את 'הבית היהודי' בממשלה | אז איך זה לא מתורגם בסקרים בפועל? 

צפו: הסקר שעליו מסתמכים בבית היהודי
יוסי ברודני צילום: פלאש 90

יוסי ברודני, ראש עיירית גבעת שמואל ומס' 2 בבית היהודי אמר הערב במסיבת העיתונאים שקיים לצד איילת שקד בכפר המכביה כי "מסקר עדכני שנערך 44% מהציבור הדתי לאומי רוצה את הבית היהודי בממשלה לעומת 25% שרוצים את בן גביר, סמוטריץ ומעוז. מפלגת הבית היהודי היא הגורם המאזן והמחבר בממשלה הבאה".

ברודני פנה בדבריו לנתניהו והדגיש כי "יש אפשרות להביא ניצחון בטוח למחנה הימין. אנחנו מביאים קולות שלא הולכים עם נתניהו. ביבי, אתה לא צריך להתחנן ל-61 אצבעות ולסמוך על ניסים כשיש לך עוד 4 מנדטים לפחות עם הבית היהודי. ביבי, אל תהמר. רק ב' יוכל להבטיח ניצחון בטוח לימין".

מוקדם יותר הצהירה יו"ר הרשימה איילת שקד כי "החל מרגע פרסום הידיעות שאני שוקלת לפרוש, אני מקבלת דחיפה אדירה מהציבור. דחיפה אדירה המלווה בדאגה גדולה", אמרה שקד וטוענת כי "ביממה האחרונה, הפרסומים הביאו לתזוזה בקרב הציבור האידיאולוגי. אני כאן כדי לעצור את חרושת השמועות – אני רצה עד הסוף".

שקד חזרה פעמיים על ההתחייבות שלא לפרוש מהמרוץ "הבית היהודי לא פורשים מהמירוץ", אמרה וציינה כי "כל הסקרים מראים דבר אחד לימין אין 61 מנדטים. יש 59 יש 60 ואין 61. לעומת זאת אם אנחנו עוברים את אחוז החסימה תהיה פה ממשלת ימין של 62".

בדבריה פנתה שקד למצביעים שחוששים להצביע לה "אני פונה אליכם, כל מי שרוצה להצביע ומפחד מאחוז החסימה, אם תשימו את החשש בצד אנחנו נגיע על פי כל הסקרים ל-6 מנדטים. אנחנו יכולים לעשות את זה. אל תחששו".

שקד גם פנתה לחברי גוש הימין בקריאה, "תפסיקו לירות בנגמ"ש. למרות שאני אישה, אני היחידה מראשי מפלגות הגוש למעט נתניהו שהייתה בתוך נגמ"ש".

הבית היהודי יוסי ברודני איילת שקד בחירות לכנסת ה-25 המגזר הדתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד