כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
גזירת הגיוס

צפו: הסתתר ביער כדי להימנע מזימון לצבא

גבר רוסי חי ביער בדרום רוסיה כבר מעל חודש במאמץ להימלט מגיוס לצבא שקבע נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. הוא הצטייד באספקה לחיים ביער, ​​ולאחר שנקנס על התנגדות לצאת למלחמה, נמלט ליער כדי להימלט ממעצר

צפו: הסתתר ביער כדי להימנע מזימון לצבא
הגבר שברח ליער צילום: צילום מסך

צעיר רוסי חשף בפייסבוק כי הוא התעמת עם דובים וחיות כשהוא מסתתר ביער כדי להתחמק מהגיוס שרפה נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. השליט הרוסי הודיע ​​לאחרונה כי 300,000 חיילים יישלחו לאוקראינה כדי להילחם מול אוקראינה.

וזה לא סוד שמאות אלפים ברוסיה ניסו להתחמק מהגיוס. אבל בחור אחד, מומחה טכנולוגיה IT, אדם קלינין, לקח את זה רחוק יותר כשהוא חי ביער בדרום רוסיה במשך יותר מחודש. לחובב המחשבים יש קצת ניסיון בטבע מטיולי קמפינג. הוא הצטייד באספקה ​​ולאחר שנקנס על התנגדות לצאת למלחמה, נמלט ליער כדי להימלט ממעצר.

"תמיד הייתה לי אופציה לנגד עיניי: או שאני אלך למשרד הגיוס, ואז יקחו אותי ללשכת הרישום והגיוס הצבאי, או שאהיה בתנאים לא נוחים במיוחד ביער, אבל חופשי. זו לא הייתה בדיוק החלטה קלה", היא אמר לתקשורת הרוסית.

שניים מעמיתיו של קלינין ברחו למרכז אסיה, אך הוא לא רצה לעזוב את רוסיה וקרוביו. יציאה לחו"ל לא הייתה אופציה מכיוון שאין לו קרובי משפחה בשום מקום מלבד רוסיה. "הנקודה היא שגם חברים וגם קרובי משפחה נמצאים כאן. אני לא רוצה לעזוב את רוסיה" אמר.

קלינין הוסיף: "למה לי לעשות את זה, לברוח מכאן? לא יודע. זה לא גורם מכריע כמובן, אבל יש לי גם איפה להיות. לא רוצה לעזוב. הייתי רוצה שהכל ישתפר". ביער יש לו מחסן מזון ואספקה ​​הכוללת גרזן, מסור, אנטנת קליטה, וצלחת לווין.

מלחמת אוקראינה רוסיה יער ולדימיר פוטין גזירת הגיוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד