כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
'לאן אנחנו הולכים?'

הנשיא ביידן הלך לאיבוד בגינה שלו

ביידן והגברת הראשונה ג'יל ביידן שתלו עץ לכבודו של שומר הקרקע הראשי של הבית הלבן שציין 50 שנה בתפקיד. אך אח"כ הנשיא ביידן נראה הולך לאיבוד בבית הלבן, ושואל "לאן אנחנו הולכים?". עוזריו נראים מבולבלים מהאירוע 

הנשיא ביידן הלך לאיבוד בגינה שלו
הנשיא ביידן הולך לכיוון הלא נכון צילום: צילום מסךC-SPAN

הנשיא ג'ו ביידן נראה מבולבל כשניסה לעשות את דרכו חזרה לבית הלבן לאחר אירוע נטיעת עצים במדשאה הדרומית. הצילומים המדאיגים שפורסמו בטוויטר ביום שני אחר הצהריים הראו את הנשיא עוזב את האירוע לכבוד שומר הבית הלבן, אבל הוא עוצר ונשמע שואל את הצוות שלו, 'לאן אנחנו הולכים?'.

כשהאבטחה מפנה את ביידן לכיוון הנכון, הוא נשמע אומר שהוא רצה ללכת בדרך אחרת. "אתם שמים לב כמה חופש יש לי?", אמר ביידן בציניות לאנשי השירות החשאי שלוקחים אותו בחזרה למקום שבו רצו שהוא ילך.

הרגע המביך הוא המשך לרגעים מביכים שהיו לנשיא בחודשים האחרונים, אנשים רבים במדינה הטילו ספק בבריאותו.

ביום שני, ביידן והגברת הראשונה ג'יל ביידן סיימו אירוע נטיעת עצים לכבודו של שומר הקרקע דייל האני לציון 50 שנות עבודתו בבית הלבן. האני, בן 70, שומר הקרקע הראשי של הבית הלבן, ראה 10 נשיאים באים והולכים תוך כדי טיפול בשטח. הוא מטפל לא רק במשפחות המתגוררות במעון הנשיאות, הוא טיפל גם בחיות המחמד שלהם.

כשהטקס הסתיים, ביידן התחיל ללכת בכיוון אחד אבל נעצר, נראה מבולבל כשהאבטחה הובילה אותו לכיוון ההפוך. הוא נענה ואז הצהיר שהוא רוצה ללכת בכיוון השני, כך דווח ה'דיילי מייל'. הצוות שלו אמר לו שהוא יכול ללכת בדרך הזו, אם ירצה, והוסיפו שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה. אבל כאמור, ביידן בסופו של דבר פנה אחרי הצוות שלו לעבר הבית הלבן.

ג'ו ביידן ג'יל ביידן הבית הלבן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד