א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
אלפים צפו בו

צעד מספרד לקטאר דרך איראן - ונעלם

גבר שצעד ברגל 6,000 קילומטרים מספרד לקטאר, נעלם באיראן. משפחתו המודאגת מאוד מבקשת עזרה לאחר שלושה שבועות של חוסר קשר איתו. סנטיאגו סאנצ'ז נכנס לאיראן ב-1 באוקטובר ונסע לטהרן ומאז נעלם ולא זמין בוואטסאפ

צעד מספרד לקטאר דרך איראן - ונעלם
סנטיאגו סאנצ'ס במסעו הארוך צילום: אינסטגרם

סנטיאגו סאנצ'ס, מטייל מנוסה וחייל לשעבר, נראה לאחרונה בעיראק לאחר שטייל ​​ב-15 מדינות ושיתף בהרחבה את מסעו בחשבון האינסטגרם הפופולרי שלו במהלך תשעת החודשים האחרונים.

הגבר בן ה-41 אמר שכוונתו להגיע לקטאר הייתה ללמוד איך תרבות אחרת חיה בעולם הערבי, "הרעיון של המסע הוא להניע ולעורר אנשים אחרים להראות שהם יכולים להגיע רחוק מאוד עם מעט מאוד", אמר לסוכנות הידיעות AP מסוליימניה, עיר כורדית בצפון מזרח עיראק. עם זאת, משפחתו של סאנצ'ס שמעה ממנו בפעם האחרונה בוואטסאפ ב-2 באוקטובר, יום לאחר שחצה את גבול עיראק-איראן.

הוא תכנן לנסוע לבירת איראן, טהראן, שם תחנת טלוויזיה תכננה לראיין אותו. הצעד הבא שלו היה מתוכנן לנמל בדרום איראן, משם תכנן להגיע בסירה לקטאר.

"אנחנו מודאגים מאוד, אנחנו לא יכולים להפסיק לבכות, בעלי ואני", אמרה אמו, סיליה קוגדור, לסוכנות הידיעות AP. הוריו של סאנצ'ז דיווחו עליו כנעדר ב-17 באוקטובר, והם אמרו שמשטרת ספרד והדיפלומטים של ספרד עוזרים למשפחה.

משרד החוץ של ספרד מסר כי אין לו מידע על מקום הימצאו של סאנצ'ס, והוסיף כי שגריר ספרד בטהרן מטפל בנושא. פניות מצד ה'דיילי מייל' למשרד החוץ האיראני בבקשת תגובה לא נענו.

איראן קטאר ספרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד