כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בניגוד לקודמיו

לפיד נעדר מהטקס השנתי והותקף: "מה הפחיד אותך?"

יפתח פלמח זאבי, בנו של השר המנוח רחבעם זאבי (גנדי) הי"ד, תקף את רה"מ יאיר לפיד לאחר שבחר לא להגיע לאזכרת אביו בניגוד לקודמיו בתפקיד • כן הגיב על הבטחות לפיד לערביי ישראל ומה היה חושב אביו על המצב הפוליטי והביטחוני כיום

לפיד נעדר מהטקס השנתי והותקף: "מה הפחיד אותך?"
יפתח פלמח זאבי/יאיר לפיד צילום: הדס פרוש/אבשלום ששוני, פלאש 90

בנו של גנדי נגד לפיד: יפתח פלמח זאבי, בנו של שר התיירות המנוח רחבעם זאבי (גנדי) הי"ד, תקף את ראש הממשלה יאיר לפיד, על כך שלא הגיע לאזכרת אביו שהתקיימה אתמול (שלישי) למרות מנהגם של ראשי הממשלה לשעבר להגיע לאזכרה השנתית של מי שנרצח על ידי מחבלים בהיותו שר בממשלה.

פלמח אמר בראיון לרדיו 103FM: "מה הפחיד אותך כשהתחלת במכירת חיסול מול המוסלמים?" לאחר הבטחות רבות של לפיד לציבור הערבי לקראת הבחירות, אמר "אני כבר אמרתי לו שנשאר לנו טעם רע מאוד ממחנות ימין ושמאל".

עוד טען הבן השכול כי "יהודים מבינים כמה קטלני, עֵרוּר ואכזרי זה עלול להיות. והנה היום, אזכרה של מנהיג של הימין הוא בחר לא להגיע. רק שכח שהוא מנהיג של כולם. אתה לא יכול כראש ממשלה להחליט שאתה לא מגיע, מי אתה לפיד שאתה יכול להחליט שאתה לא מגיע?", תקף.

על הבטחותיו של ראש הממשלה לפיד לערביי ישראל, אמר פלמח זאבי ברדיו 103FM: "פעמיים נחרב בית המקדש והוא אומר לערבים ברגע של חולשה 'אני אמנע את התפילה של יהודים בהר הבית', אני לא מבין אותו".

לבסוף, סיכם כאשר ענה לשאלה, מה אביו היה אומר אם היה חי היום: "הוא היה אומר שלא השתנה לו שום דבר בהערכת המצב - מה שקורה לנו עם הערבים זו ההונאה הכי גדולה בהיסטוריה".

יאיר לפיד רחבעם זאבי גנדי רדיו 103 FM טקס אזכרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד